Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan finne tegn på at en jente "liker" deg


Gjest gutt18

Anbefalte innlegg

heisann små og store!

Jeg har ei jente jeg er intresert i, men er usikker på hva hun føler. Hva slags tegn pleier å komme? Er det noe jeg kan si som kan gi hint for meg om hva hun føler uten at jeg blotter meg helt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Smiler hun når hun snakker til deg? Engasjerer hun seg i samtalen når dere snakker? Virker hun avvisende når dere er sammen? Holder hun øyenkontakt med deg når dere snakker? Holder hun hodet på skrått når hun snakker med deg? Er hun avslappet når hun snakker med deg, eller er hun bare slik alltid? Blir hun nervøs når dere er sammen? Har dere hatt noen "dype" samtaler, eller er det bare hvordan er været snakk?

 

Ingen av de her gir noen gode svar, alle er forskjellig, og det er spørs på hvor forelsket hun er i deg, om hun er det.

 

Du kunne jo bare spurt henne: "Blir du med på kino?". Hvis hun svarer nei så er nok det er litt godt tegn, hvis hun er forelsket i deg, klarer hun nok å lage tid. Så kan du se hvordan hun oppfører seg med deg, eller du kunne bare spørre om hun liker deg, eller kan ha noen andre følelser, det eneste ille som kunne skje ville vært å få et nei, som sårer svært, og så hadde dere kanskje blitt ukomfertable sammen.

 

Edit: Bare tenk at jenter er ikke som gutter(doh), de er ikke steinkåte og blir ikke "forelsket" i alt som går på to bein.

Endret av Bruktbilen11
Lenke til kommentar

Et annet tegn som er litt viktig, er ansiktsuttrykket når du treffer henne. Ikke første gangen du treffer henne, men idet du ser henne de gangene du treffer henne, hvordan reagerer hun da? Hvis hun har et alvorlig, nærmest litt stirrende uttrykk, kanskje litt frossen i ansiktet. Da kan det tyde på at hun liker deg. Det kan nesten se ut som om hun er redd deg eller avskyr deg.

 

Hvis hun ikke liker deg noe særlig på den måten at hun vil ha deg, så vil væremåten hennes være mere avslappet; og hva skjer når man er avslappet; jo, da klarer man å være seg selv mere, og da smiler man og prater løst og bare gjør alt det normale. Så, hvis hun smiler og bare er seg selv skal du ikke være sikker på at du er noe spesielt i hennes øyne.

Lenke til kommentar

Når hun griner for at du skal dra. Da bør du vel strengt tatt ta hintent.

 

Noen jenter er mer frampå en andre. Noen bare venter på at du skal gjøre noe, andre gjør det selv. Jenter er meget forskjellige.

 

Databamse: Fordi om man er forelska, så kan situasjon være veldig naturlig og avslappende. Det der er bare tøys. Isåfall er du en stressende person som ikke får dem til å føle seg trygge.

Lenke til kommentar

Du kan jo neste gang du logger på msn la være å si hei til henne, og se hvor lang tid det tar før hun sier det til deg! Hvor lang tid det tar, eller om hun sier hei i det hele tatt, forteller en god del. Ikke at du skal utelukke helt at hun liker deg, selv om hun ikke sier hei så fort :p Hun kan jo tenke at hun ikke må virke for "desperat".

Lenke til kommentar
Ja, ingen over 18 har msn..

7563218[/snapback]

Jeg får vel bare slette jeg da. Men det var vel ikke om de hadde msn eller ikke.

 

Men å si at en jente liker deg om hun sier hei fort, er vel rimelig teit.

7563239[/snapback]

 

Selv om ingen jenter sier hei til deg på msn, og du vet lite om det, betyr ikke det at jeg tar feil. Jeg påstar ikke at jeg garantert har rett, men mener at det i mange tilfeller stemmer.

Lenke til kommentar
Selv om ingen jenter sier hei til deg på msn, og du vet lite om det, betyr ikke det at jeg tar feil. Jeg påstar ikke at jeg garantert har rett, men mener at det i mange tilfeller stemmer.

7563326[/snapback]

Det kan være riktig, når du er 14.

 

Å gu ut ifra at jenta liker deg bare fordi hun svarer fort er rimelig uholdbart.

 

Ånei, hun svarte på 8 sek. Faeeen

Lenke til kommentar
Selv om ingen jenter sier hei til deg på msn, og du vet lite om det, betyr ikke det at jeg tar feil. Jeg påstar ikke at jeg garantert har rett, men mener at det i mange tilfeller stemmer.

7563326[/snapback]

Det kan være riktig, når du er 14.

 

Å gu ut ifra at jenta liker deg bare fordi hun svarer fort er rimelig uholdbart.

 

Ånei, hun svarte på 8 sek. Faeeen

7563476[/snapback]

Saklig argumentasjon.

Du merker fort interessen hos hun om hun sier hei ofte eller hei aldri da vettu.

Lenke til kommentar
Du merker fort interessen hos hun om hun sier hei ofte eller hei aldri da vettu.

7563545[/snapback]

Da er det isåfall enten eller.

 

De som sier hei hele tiden (De plagsomme)

De normale som sier hei normalt.

 

Altså, man måler ikke interessen ved antall hilsninger ? Det blir for dumt spør du meg. Må vel heller se litt mer på hva hun skriver til deg istedet da. Eventuelt om hun skriver i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...