tmg Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 Jeg er en lvl 60 rogue og har nå straks nok honor til GM våpenet mitt Men jeg lurer på om jeg skal ta sverd eller dagger.. Jeg driver mest med PvP og nå er jeg hemo, har for lite AP til at det skal bli bedre enn SS men synes combat funker dårlig til stun locking når du ikke har adrenaline rush oppe... Jeg synes vel daggers er morsomst, pga. herlig burst dmg, men TBC kommer jo rett rundt hjørnet og kommer til å bruke litt tid til å få nok honor til enda et GM våpen. Da er jeg ute etter argumenter for hva jeg skal velge Er det mulighet for å grinde ganske effektivt med daggers med enkelte speccs, eller vil det være å gimpe meg selv lvle-messig rett før TBC å ta daggeren, dersom jeg ikke klarer å skaffe nok honor til et sverd innen TBC?
Lycantrophe Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 Personlig ville jeg gått for sverdet (Elsker sverd), men Mutilate er kanskje noe å levle med?
zypher_ut Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 Hadde tatt et av hver. Så kan du velge spec uavhengig av våpen.
Lycantrophe Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 Hadde tatt et av hver. Så kan du velge spec uavhengig av våpen. 7558689[/snapback] Det var lurt. Det ene/andre kan brukes offhand uansett.
Cannabiskopen Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 Er ikke sikkert han gidder å skaffe seg 45000 honor da. Ville selv valgt sword fordi det er en selvfølge at det er bedre å grinde med. Ingen waste av combo points på stuns og drit som bare waster tid å ikke engang gjør damage.
Ninja-Fisk Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 Jeg ville valgt Sverd, fordi sverd er best å grinde med og gjer sjuk skade. Sverdet ser jo sjef ut og då.
tmolberg Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 Valgte selv sverdet ovenfor Dagger, men hvis du skal specce combat ville jeg heller gått for fist weapon. Grunnen til at jeg valgte sverdet er fordi jeg er hemo speccet. Selv critter jeg 700 med hemo med crap gear. Hvis mutilate skal være noe bra så trenger du 2 sene daggers, derfor 2x gm daggersene men det ville jo riktignok være temmelig imba
Pug Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 Sverd er jo helt klart mest effektivt til å levle opp, men om du synes daggers er mest morro velger du så klart daggeren. Du klarer jo å levle opp uansett.
tmg Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Skrevet 22. desember 2006 Joda, men taper jeg så alt for mye lvle messig? Jeg mener, tar hver mob 5 sekunder lengre tid så merker jeg det jo in the long run, men ikke der og da så det kan jeg leve med.. Jeg har vel rundt 19k honor med det jeg har fått idag.. har 4/6 blå PvP set deler fra før patchen, tenker jeg skal ha epic våpen, så gå for de to siste delene i blå PvP set. Har også Lobotomizer om jeg skulle gå mutilate selv om denne ikke akkurat har verste max dmg.
hasuwest Skrevet 26. desember 2006 Skrevet 26. desember 2006 Har sitti å fundert over akuratt det samme ettersom jeg får nok honor til GM våpen i morgen. Men har besemt meg for at jeg går for daggern. Først og fremst fordi jeg synes daggers mye artigere å spille med, spesielt pvp. Ja, du gjør mindre skade i PvE, men du gjør fortsatt god nok skade med GM daggeren selv med sinister strike, selv om det selvfølgelig ikke er dens sterkeste side. Samtidig synes jeg det blir mye mer ensformig å spille sword rogue fordi man faktisk ikke har muligheten til å bruke alle abilitiene (som multilate, backstab, ambush og garrote). Har stort sett crap blue gear + perditions blade, så nå går PD i offhand.
Swafty Skrevet 26. desember 2006 Skrevet 26. desember 2006 skal også gå for dagger, siden ambush og backstab er konge. Skal lære mutilitate eller hva det heter!
Swafty Skrevet 26. desember 2006 Skrevet 26. desember 2006 Har sitti å fundert over akuratt det samme ettersom jeg får nok honor til GM våpen i morgen. Men har besemt meg for at jeg går for daggern. Først og fremst fordi jeg synes daggers mye artigere å spille med, spesielt pvp. Ja, du gjør mindre skade i PvE, men du gjør fortsatt god nok skade med GM daggeren selv med sinister strike, selv om det selvfølgelig ikke er dens sterkeste side. Samtidig synes jeg det blir mye mer ensformig å spille sword rogue fordi man faktisk ikke har muligheten til å bruke alle abilitiene (som multilate, backstab, ambush og garrote). Har stort sett crap blue gear + perditions blade, så nå går PD i offhand. 7578549[/snapback] Det er ikke riktig. Garrote kan man bruke med sverd også!
H-Frame Skrevet 26. desember 2006 Skrevet 26. desember 2006 Om du nå vil ha sverd ville jeg heller tatt fist weps... Da kan du putte 5 poeng på fist wep spec så får du 5% crit chance mot sverds ubrukelige talent ((5/5) 5% chance to gain 1 extra attack on your next swing) Jeg hadde definitivt specca med fists, da er du klar for lvling i TBC og har weps som holder fint til lvl 65, du kan også kjøre pvp fint med combat specc. Combat er også foretrukket av guilder ettersom du har høy dmg jevnt over i stedet for den ene høye ambushen. Lykke til!
Pug Skrevet 26. desember 2006 Skrevet 26. desember 2006 (endret) Om du nå vil ha sverd ville jeg heller tatt fist weps...Da kan du putte 5 poeng på fist wep spec så får du 5% crit chance mot sverds ubrukelige talent ((5/5) 5% chance to gain 1 extra attack on your next swing) Jeg hadde definitivt specca med fists, da er du klar for lvling i TBC og har weps som holder fint til lvl 65, du kan også kjøre pvp fint med combat specc. Combat er også foretrukket av guilder ettersom du har høy dmg jevnt over i stedet for den ene høye ambushen. Lykke til! 7579773[/snapback] Huh? Vet du hva du snakker om? Å kalle sword spec ubrukelig viser jo at du ikke har mye peiling i det hele tatt. Tenk litt over det. 5% til å gjøre dobbel damage (2 angrep = dobbel dmg), og i tillegg kan disse to angrepene critte, som gir enda mer damage. Dermed er sword spec faktisk bedre enn fist spec. Men akkurat nå blir swing-timeren resatt når sword spec proccer, så du taper DPS på det... Men det blir forhåpentligvis fikset til TBC. Edit: Det er dog ikke snakk om store forskjellen mellom de to. Endret 26. desember 2006 av Pug
H-Frame Skrevet 26. desember 2006 Skrevet 26. desember 2006 Det blir vel en smakssak om du vil ha 5% sjans for å få to angrep, eller om du vil legge til 5% crit i stedet.
Radiant Skrevet 26. desember 2006 Skrevet 26. desember 2006 Om du nå vil ha sverd ville jeg heller tatt fist weps...Da kan du putte 5 poeng på fist wep spec så får du 5% crit chance mot sverds ubrukelige talent ((5/5) 5% chance to gain 1 extra attack on your next swing) Jeg hadde definitivt specca med fists, da er du klar for lvling i TBC og har weps som holder fint til lvl 65, du kan også kjøre pvp fint med combat specc. Combat er også foretrukket av guilder ettersom du har høy dmg jevnt over i stedet for den ene høye ambushen. Lykke til! 7579773[/snapback] Er helt enig i at fist spec er bedre , kjører selv 18\33\0 spec med begge både GM offhand og mainhand fist + at jeg har hand of justice , gjør brutalt mye skade både i pvp og pve , hadde dagger spec før dette og etter jeg fikk claw of the blackdrake så har det bare blitt fist spec på meg .
DeeTee Skrevet 26. desember 2006 Skrevet 26. desember 2006 Det blir vel en smakssak om du vil ha 5% sjans for å få to angrep, eller om du vil legge til 5% crit i stedet. 7580897[/snapback] Tja, det blir en smakssak på om du vil gjøre _mye_ skade, eller _mer_ skade. Fist gjør mye skade, Swords gir mer. Dessuten får man ikke kjapp GM offhand fist, som gjør at 2x sverd blir et enda bedre valg. Regn på damage du gjør istedet for å plumpe ut med noen ubrukelige bemerkninger om hva som er best.
PSV Skrevet 26. desember 2006 Skrevet 26. desember 2006 Det blir vel en smakssak om du vil ha 5% sjans for å få to angrep, eller om du vil legge til 5% crit i stedet. 7580897[/snapback] Tja, det blir en smakssak på om du vil gjøre _mye_ skade, eller _mer_ skade. Fist gjør mye skade, Swords gir mer. Dessuten får man ikke kjapp GM offhand fist, som gjør at 2x sverd blir et enda bedre valg. Regn på damage du gjør istedet for å plumpe ut med noen ubrukelige bemerkninger om hva som er best. 7581431[/snapback] Haha, jeg har alltid trodd at axe (her fist) slår sverd, men tar visst feil da
Radiant Skrevet 26. desember 2006 Skrevet 26. desember 2006 (endret) Nei jeg mener at fist gjør mere skade. Endret 26. desember 2006 av Radiant
Pug Skrevet 26. desember 2006 Skrevet 26. desember 2006 Nei jeg mener at fist gjør mere skade. 7581524[/snapback] Hva med å begrunne slike utsagn?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå