lunix Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 Jeg skal ha meg en ny bærbar pc som skal brukes hovedsaklig til internett og office med kanskje litt spilling. Har ca. 7000 å bruke og har funnet to kandidater; Alternativ1 Alternativ2 Hvordan vil dere rangere disse to maskinene opp mot hverandre med tanke på ytelse, skjermkort, støy, osv? Funker kanskje COD3 på en av de? Setter pris på all hjelp og kom gjerne med deres annbefalinger til andre maskiner. Takk
Teac Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 Tror nok alternativ 1 er best fordi da slipper du delt grafikk minne. Noe som jeg er veldig skeptisk til. ( opptill 128mb delt grafikk minne) Det forteller vel mye om at det ikke er noen spille makskin men for all del den kan jo fungere bra.
remmm Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 Om jeg skulle valgt en av de to hadde det definitivt blitt nr.1. Bedre grafikkort og centrino prosessor, mot sempron. Men tror du kan finne et bedre alternativ til 7000 enn de der.
Innos Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 Med tanke på at han heter lunix blir det nok ikke et stort problem. =p
Teac Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 å betale for OS er jo oppskrytt. Hadde jeg kjøpt bærbar til 7000 ville jeg valgt en Asus. Har gode erfaringer med asus. Det er bra rimelige maskiner med mye utstyr.
lunix Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Skrevet 22. desember 2006 OS er ikke noe problem nei..Som sagt, hvis dere har noen andre forslag til maskiner taes det imot. Jeg vil bare ha mest mulig for pengene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå