Gå til innhold

Trenger Hjelp Med NFS: Carbon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, nå har jeg skaffa meg NFS: Carbon, og helt ute på den første menyen, så er det noe som heter "My Cars", der har jeg style 3-4 biler, og jeg kan bruke de til å kjøre quick race og litt forskjellig med, men ikke bruke de i career, hvorfor ikke? Eller er det en mulighet til at man kan det?

Jeg vet ihverrtfall ikke hvordan man gjør det... :blush:

Noen som kan hjelpe meg med dette? :thumbup::thumbup:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er det sånn som på Underground 2? At du kan style bilene gratis og cruise rundt i byen med de?

7562434[/snapback]

du kan vel egentlig ikke gjøre det heller, men jeg er ikke helt sikker...

Skrevet
hvor finner man carlot?

7576516[/snapback]

Når du spiller, (er ute i freemode eller hva det heter)

Trykk på start, så world "map", så trykker du på firkant (hvis du har PS2) og da får du fram noe såkalt "legend", der ser du hva som symboliserer carlot, så finner du det på kartet, og enten trykker "jump to car lot" eller "navigate gps"...

Så finner du sikkert resten ut selv :p;)

Skrevet
Tar det lang tid før du vinner Porsche Turbo?

7563006[/snapback]

Porsche Turbo vet jeg ikke, men Porsche Cayman S får du ved 54%... Det gjorde værtfall jeg nå :D:yes::thumbup:

Skrevet

Jeg kjører "canyon" mot Lamborghini Murcielago, er det noen som har noen tips om hva jeg bør gjøre for å få det til?

Har prøvd 576586 ganger nå, like irriterende hver gang jeg ikke får det til :realmad:

F.eks hvilken bil bør jeg bruke?

Skrevet

Hei igjen!

Lurer veldig på om det går å lage flere saver (save games) på Carbon.

Har klart 50% av spillet å nå vil broren min gjerne ha en save. Så kan jeg trykke på "start new carerr" eller noe sånt uten å slette min gamle save. Det gikk nemlig på MW så jeg tenkte kanskje at det gåt her også :)

Håper på raskt svar :D

Skrevet

Du kan vel lage ulike profiler?

Texas, den er helvetes vanskelig. Jeg brukte tier3 McLaren bilen tror jeg. Rimelig godt mekket. Brukte ca. 10 forsøk før jeg klarte det. Er bare å mose på ned igjennom og prøve så godt som mulig. Slakk ned i svingene og gli gjennom istedenfor å bremse ned heftig i svingen. Det verste er den irriterende kameravinkelen som dukker opp for å "skremme" deg eller whatnot.

Skrevet
Du kan vel lage ulike profiler?

Texas, den er helvetes vanskelig. Jeg brukte tier3 McLaren bilen tror jeg. Rimelig godt mekket. Brukte ca. 10 forsøk før jeg klarte det. Er bare å mose på ned igjennom og prøve så godt som mulig. Slakk ned i svingene og gli gjennom istedenfor å bremse ned heftig i svingen. Det verste er den irriterende kameravinkelen som dukker opp for å "skremme" deg eller whatnot.

7606870[/snapback]

Ja, den kameravinkelen er noe dritt ass...

Men man kan vel skru det av? Skal sjekke det etterpå jeg ass

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...