Gå til innhold

Trenger hjelp med hunter epic quest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har laget en film om Winterspring demonen for lenge siden

http://files.filefront.com/Artoriuswmv/;43...;/fileinfo.html

håper det hjelper deg ;)

7556585[/snapback]

det er akkurat det der jeg gjør og, men jeg klarer ikke å holde meg innenfor den grensa... enten så blir jeg demon eller så evader han..skjønner ikke hvordan jeg skal klare det.. Prøvde det folk sa om å løpe sidelengs, men dt funker jo ikke i det hele tatt. Hvis jeg trykker på Q og E så løper han jo til siden, det kan jeg jo ikke.

Jeg så på filmen din at du skøyt han mens du løp skrått, hvordan klarte du det?

Skrevet (endret)

Simma Du kan være 999999999999999 Yards unna han uten at han evader..

Det som gjør til at han evader er om du skyter på han eller ikke innenfor et vist tidsrom

kommer du uten for den grensa som du kan skyte på han så hjelper det kanskje å stoppe eller gå baklengs til du kan skyte på han igjen

Når jeg kiter så hopper jeg og skyter bak meg å snur igjen

Endret av samebob
Skrevet

Bruk Aspect of the Cheetah, mitt tips er å holde deg utenfor det område hvor du kan skyte han og heller stoppe opp bittelitt hver gang du skal skyte arcane shot/serpent sting, så lenge du skyter Arcane shot hver gang den er klar, MERK rank1 så burde han ikke evade.

Skrevet

Tren på andre mobs. Aspect of the cheetah og hold deg i range til å skyte hele tiden (knappen/tallet på alle shots blir røde) minor speed increase på boots kan også hjelpe, kanskje en cleanse pot og en mana pot også. Cleanse poten (husker ikke navn) fjerne de-buffen som skader deg :)

Skrevet
Tren på andre mobs. Aspect of the cheetah og hold deg i range til å skyte hele tiden (knappen/tallet på alle shots blir røde) minor speed increase på boots kan også hjelpe, kanskje en cleanse pot og en mana pot også. Cleanse poten (husker ikke navn) fjerne de-buffen som skader deg :)

7559450[/snapback]

minor speed på boots stacker ikke med cheetah tror jeg=( ikke baron sverdet heller (selv om det er heller uvanlig da)

Skrevet

jeg klarte WS demonen:D

Nå er jeg på Silithus karen. Prøvde han i går og fikk han til 40% uten, pots, buffs eller noe. Jeg drepte ingen av de billene, jeg prøvde å ta Volley på dem, men jeg bomma. Den har 1 min CD så de blir vanskelig å ta dem hvis jeg bommer.

Var en som sa til meg at ddet fantes granater for ikke-enigeers. Hva heter disse granatene?

Skrevet

jeg har hørt at jeg må ha med meg en lock til silithus og duele han. Men hva er det han skal gi meg? hvilken buff ? og må jeg duele han mens jeg dreper solenar?

Skrevet
jeg har hørt at jeg må ha med meg en lock til silithus og duele han. Men hva er det han skal gi meg? hvilken buff ? og må jeg duele han mens jeg dreper solenar?

7573421[/snapback]

Curse of Recklessness og ja du må duellere han mens du sloss, starter før riktignok

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...