Pug Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 Q og E er strafe (med mindre du har skiftet de til noe annet).
Ildflue Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 Har laget en film om Winterspring demonen for lenge siden http://files.filefront.com/Artoriuswmv/;43...;/fileinfo.html håper det hjelper deg
Backspace_89 Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 du holder bare inne kameraknappen og bruker A og D for å strafe...
Simma89 Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Skrevet 22. desember 2006 Har laget en film om Winterspring demonen for lenge siden http://files.filefront.com/Artoriuswmv/;43...;/fileinfo.html håper det hjelper deg 7556585[/snapback] det er akkurat det der jeg gjør og, men jeg klarer ikke å holde meg innenfor den grensa... enten så blir jeg demon eller så evader han..skjønner ikke hvordan jeg skal klare det.. Prøvde det folk sa om å løpe sidelengs, men dt funker jo ikke i det hele tatt. Hvis jeg trykker på Q og E så løper han jo til siden, det kan jeg jo ikke. Jeg så på filmen din at du skøyt han mens du løp skrått, hvordan klarte du det?
Simma89 Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Skrevet 22. desember 2006 jeg har samlet en gruppe. De tar alle mobsa der. Det er ikke det som er problemet, problemet er kitinga...
samebob Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 (endret) Simma Du kan være 999999999999999 Yards unna han uten at han evader.. Det som gjør til at han evader er om du skyter på han eller ikke innenfor et vist tidsrom kommer du uten for den grensa som du kan skyte på han så hjelper det kanskje å stoppe eller gå baklengs til du kan skyte på han igjen Når jeg kiter så hopper jeg og skyter bak meg å snur igjen Endret 22. desember 2006 av samebob
Ildflue Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 Bruk Aspect of the Cheetah, mitt tips er å holde deg utenfor det område hvor du kan skyte han og heller stoppe opp bittelitt hver gang du skal skyte arcane shot/serpent sting, så lenge du skyter Arcane shot hver gang den er klar, MERK rank1 så burde han ikke evade.
Nstin Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 Du er lvl 60 og kan ikke kite? Klarer du ikke å kite kan du bare glemme det questet. Finn noen low lvl mobs å tren deg på.
Kiruk Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 Tren på andre mobs. Aspect of the cheetah og hold deg i range til å skyte hele tiden (knappen/tallet på alle shots blir røde) minor speed increase på boots kan også hjelpe, kanskje en cleanse pot og en mana pot også. Cleanse poten (husker ikke navn) fjerne de-buffen som skader deg
Be__bad Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 Tren på andre mobs. Aspect of the cheetah og hold deg i range til å skyte hele tiden (knappen/tallet på alle shots blir røde) minor speed increase på boots kan også hjelpe, kanskje en cleanse pot og en mana pot også. Cleanse poten (husker ikke navn) fjerne de-buffen som skader deg 7559450[/snapback] minor speed på boots stacker ikke med cheetah tror jeg=( ikke baron sverdet heller (selv om det er heller uvanlig da)
zypher_ut Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Bruk rank 1 arcane shot innimellom så evader den ikke.
Alucard_21 Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Bruk rank 1 arcane shot innimellom så evader den ikke. 7564333[/snapback] Yup.. Men nå til dags critter rank 1 for 800 dmg
Simma89 Skrevet 24. desember 2006 Forfatter Skrevet 24. desember 2006 jeg klarte WS demonen:D Nå er jeg på Silithus karen. Prøvde han i går og fikk han til 40% uten, pots, buffs eller noe. Jeg drepte ingen av de billene, jeg prøvde å ta Volley på dem, men jeg bomma. Den har 1 min CD så de blir vanskelig å ta dem hvis jeg bommer. Var en som sa til meg at ddet fantes granater for ikke-enigeers. Hva heter disse granatene?
Alucard_21 Skrevet 24. desember 2006 Skrevet 24. desember 2006 Nå kan du jo droppe traps i combat da.. Må være fint det nå på Sili demonen
Be__bad Skrevet 24. desember 2006 Skrevet 24. desember 2006 Nå kan du jo droppe traps i combat da.. Må være fint det nå på Sili demonen 7568009[/snapback] ja, explosive trap fixer biffen
Simma89 Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Skrevet 25. desember 2006 jeg har hørt at jeg må ha med meg en lock til silithus og duele han. Men hva er det han skal gi meg? hvilken buff ? og må jeg duele han mens jeg dreper solenar?
Ildflue Skrevet 25. desember 2006 Skrevet 25. desember 2006 jeg har hørt at jeg må ha med meg en lock til silithus og duele han. Men hva er det han skal gi meg? hvilken buff ? og må jeg duele han mens jeg dreper solenar? 7573421[/snapback] Curse of Recklessness og ja du må duellere han mens du sloss, starter før riktignok
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå