Gå til innhold

Snowboard-Audun ligner veldig på et [......]


erlend øye

Anbefalte innlegg

Mange vil ikke se på dette som humor, men forfucksake, ER JEG DET ENESTE MENNESKE I NORGE som synes at Audun ligner på et forbanna dophue??

 

Denne gangen er det ikke snakk om manipulering av bilde eller lignende krimminelle handlinger...

 

Vær så snill da, det må være noen der ute som er enig med meg? Fyren ligner på et dophue.

 

Hvordan i all verden kan jeg være den eneste i Norges land som legger merke til at fyren ser ut som et dophue tatt rett ut fra en bok om stereotyper av hasjrøykerseksjonen?

 

SERIØST, han har langt hår og ser skikkelig dopa ut, hva mer skal til?

 

HAN SER UT SOM ET JÆVLA DOPHUE.

 

Derfor synes jeg det er morsomt. For noen er vel det vanskelig å forstå... :ermm: De sier det er misunnelse eller kroniske virkninger av min såkalte hasjrøyking. Jeg røyker ikke hasj, men jeg vet åssen en typisk hasjrøyker ser ut, og malen ligner utrolig mye på Audun.

 

Mulig jeg har en merkelig sans for humor, men dere ser vel ihvertfall ironien i det hele (for meg er ironien åpenbar, "dophuelignende type fronter antidop klesmerkekampanje yay! yay! yay! han ser ut som et dophue, men er det ikke øøøøøøøhhh" :roll::roll::roll::roll::roll::no::nei::mad: )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
*Blablabla*

7554145[/snapback]

 

Idiot.

7554157[/snapback]

Setter pris på dine menigner, uansett om det medfører visse ting som antyder at jeg er en idiot. Men vær så snill, utbroder. Jeg liker å få det inn med teskje. Du har kalt meg for en idiot, hvilket er helt greit, men hadde satt pris på det hvis du kunne sagt litt mer så folk skjønner hvorfor jeg er en idiot.

 

På samme måte som jeg kunne tenkt meg å høre hvorfor Audun ikke er en idiot.

 

:thumbup:

Lenke til kommentar

ja, jeg synes han ser ut som en stereotypisk harsjrøyker

 

men det er ikke det som plager meg

 

det som plager meg er at jeg fortsatt ikke forstår hva konseptet med "klesmerke mot narkotika" er, og hvorfor han har kommet så langt med det.

 

Nestegang skal jeg komme med konseptet "tekopper mot krig" og sanke sympatistemmer jeg også

Endret av Pinglebolle
Lenke til kommentar

Jeg skal også melde meg på skaperen ved neste sesong. Oppfinnelsene mine skal være tørkeruller mot terror, hullemaskiner mot mobbing og ikke minst tegnestifter mot heroin.

 

Jeg får angst av denne fyren som trådstarter henviser til. Eneste grunnen til at han kom på 3.plass var all gratis mediaomtalen i Vårt Land.

Endret av EskimoBob
Lenke til kommentar
Jeg røyker ikke hasj, men jeg vet åssen en typisk hasjrøyker ser ut, og malen ligner utrolig mye på Audun.

 

Du må da vaffal ha røyka sokka dine, åssen veit du hvordan malen på en hasjrøyker er ? Og hvorfor mener du att akkurat denne karen ligner på en hasjrøyker, og hvorfor vil du drite han ut?

 

nisse!

Lenke til kommentar

Okay folks, har to teorier :cool:

 

enten

 

1. Ingen på dette forumet har bra sans for humor (ikke en gang off-topic folka)

total lack of humour guys :p

 

eller

 

2. Da jeg parodierte Audun foran vennene mine lo de bare fordi de synes synd på meg fordi jeg har dårlig humor. :cry:

 

Frykter at nr. 2 nærmer seg sannheten. Jaja, jeg klarer ihvertfall å le av det da, flott at jeg ser humoren i ting som "ikke er morsomt".... :whistle:

 

Erlend Øye

Lenke til kommentar
Jeg røyker ikke hasj, men jeg vet åssen en typisk hasjrøyker ser ut, og malen ligner utrolig mye på Audun.

 

Du må da vaffal ha røyka sokka dine, åssen veit du hvordan malen på en hasjrøyker er ? Og hvorfor mener du att akkurat denne karen ligner på en hasjrøyker, og hvorfor vil du drite han ut?

 

nisse!

7557294[/snapback]

Jeg synes de var femi, og ukule. Audun er det man på god gammeldags engelsk kaller hypocritical. (Norsk ord for det anyone??)

 

Det finnes ingen mal på en hasjrøyker. Men utsenemessig kommer jeg nærme. Sorry at det finnes stereotyper her i verden. Jeg vistte godt at Kato Rånny typene i barnehagen med alkiser som fedre ville ende opp som krimmminelle, og sånn er det bare. Onkelen min er en velykka businessman i 50 årene som intill i forifjor røyka hasj som en svamp. Selv liker jeg ikke sigaretter, men likte følelsen av å være stein da jeg smakte på en spessiell type brownies i Nederland. I motsetning til alle de opplyste, inteligente, nyfrelste nærkissene på plata ser jeg på hasj som harmløst. Men i likhet med Audun ligner jeg litt på et sosehue. Dermed vil jeg ikke bli stempla som narkis bare for å røyke litt hasj. Selv om det er aldri så harmløst er det veldig krimminelt. Blir jeg tatt for det risikerer jeg å miste studentvisumet mitt i statene... Og isåfall er livet mitt utenfor Norge ødelagt. For å ikke snakke om holdningene til folk flest, noe som er ganske så iriterende, og dermed ønsker jeg å unngå det.

 

Person A: Jeg røyker hasj.

 

Person B: ååå? Går det bra?? Har foreldra dine voldtatt deg som liten? hvorfor tyr du til "NARKORUS"/"DOP" etc.??

 

Person C: Han har alltid vært litt slask, han gadd aldri jobbe i KRL-prosjektet vi hadde i fjor.

 

Person D og d: "Jæ skjønnær åssen du har e, blirru med å slutte å røyke men heller gå over til noe myyyye bedre, skyte non skudd litt herrrroin bæk skuret æl?" "Jaaaah bli me a, ikke væ shå streit, dække fali"

 

Person A: IKKE FAEN STIKK JÆVLA NARKIS!

 

Person E og e: "Wow. Ironisk. Du er jo også Narkis Person A."

"Ja hold deg unna Person A, foreldra mine hater sånne som han."

 

 

Skjønner dere? Har ingen ting i mot hasj, men hater de som hater hasj, men smatidig tør jeg ikke engang å prøve på å overtale folk til å drope alle de generalisernde holdningen de har. For jeg har, som demonstrert i denne posten, MAAAANGE av dem selv.

Endret av erlend øye
Lenke til kommentar
Det er lurt å ikke bruke "Rediger"-knappen sånn at man får masse inlegg. Særlig i Off-Topic delen av forumet.

7559579[/snapback]

Hvem FAEN bryr seg, det er off-topic lissom ;)

 

Men seriøst, kom til å skrive "røyke heroin", og det var ganske flaut, but I guess you've busted me! :cry:

 

Og for det record, JEG LIDER IKKE AV SPS (small penis syndrom) i stor nok grad til å bry meg om antall poster, jeg gir lange faen i anntall poster, og forumnørdecred etc. Yeah I said it!

 

Anyone som hater femi folk som tyr til engelske utrykk, anyone, anyone?? :tease:

 

EDIT: Jeg har vært regga siden 2004 og har enda under 100 poster, mao. er jeg newbie ifølge alle fjortissene på forumet. Hadde en profil lenge før det også (2001-2002) som jeg glemte passordet til rett før jeg runda et helt nummer på et lite antall meldinger. men e-mail kontoen den var knyttet til ble innaktiv, så måtte opprette ny forumkonto.

Endret av erlend øye
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...