Gå til innhold

Nytt fra Bioware


Anbefalte innlegg

Ang. nyhetsbrevet fra Bioware (julekortet, finn 3 hint), hvilket nytt spill er det de hinter om? Synes hun dama så litt Baldurs Gate-aktig ut, så håper på Baldurs Gate 3. Ønsketekning? Klarte å slette eposten før jeg fikk undersøkt det no' nærmere, så beklager hvis jeg er på viddene :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har ikke sett det. Link/bilde?

7556579[/snapback]

 

Har prøvd å finne det på nett, men uten hell. Og slettet som sagt eposten...

 

Det var bilde av en svær ogre som så passe morsk ut og i bakgrunnen en liten sorceress-aktig dame og en slags Mega Man(!)-aktig type... kupert vinterlandskap. "Can you find the 3 hints about our new game" eller noe til den effekt.

 

Men kan ikke finne noen kommentarer om noe sånt på nett, så kan hende jeg misforsto fullstendig. Må da være fler enn meg som fikk det julekortet ... :-P

Lenke til kommentar
Savitri har rett. Kommer nok neppe noen oppfølger i Baldurs Gate-serien. Black Isle er jo døde for lengst.

7559939[/snapback]

 

Oppfølgerne til både NwN og KotOR hadde andre utviklere enn originalene, så det betyr jo ikke så mye. Baldur's Gate er jo i tillegg et veldig sterkt og elsket "merkenavn", så det vil jo nesten være absurd hvis serien ikke fikk noen fortsettelse.

 

Ogre'n er vel fra Dragon Age, får man tro. Blir spennende å se åssen det spillet blir. "A spiritual successor to the Baldur's Gate series", ifølge Bioware selv.

Endret av XE800
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...