Gå til innhold

Perm banna lol ^^ Noen andre?


Anbefalte innlegg

Plutselig var accen min perm banna :O

 

Bryr meg ikke stort men her er mailen jeg fikk:

 

Greetings,

 

We are writing to inform you that we have, unfortunately, had to cancel your World of Warcraft account:

 

Investigation concluded on 13/12/2006

 

It is with regret that we take this type of action, however, it is in the best interest of the World of Warcraft community as a whole, and for the integrity of the game, that your access to the World of Warcraft servers be cancelled.

 

If you wish to review our current Rules and Polices, they can be found at:

http://www.wow-europe.com/en/policy/

 

Regards,

 

Account Administration Team

Blizzard Entertainment Europe

 

 

Ser ikke helt hvorfor men men, stygt å miste 4 epic gearet characters, men life must go on! :p

 

"tasser til nærmeste pc butikk for å kjøpe ny wow"..

 

 

Noen andre som ble perm banna idag? :D

Endret av PcT
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar

Bare sånn at du er klar over det så er det ikke noe og "skryte" over at man blir permbanna... Vet ikke hva du gjorde siden du ikke skriver det men er sikkert ikke noe jeg blir glad for eller gir deg respekt for, driver selv med exploration men dette er ikke noe som går utover folkene i "WoW community as a whole"...

 

Men derimot folk som benytter seg av speedhacks, lvlbots, etc kan bare gå og dø en eller annen plass for min del...

Lenke til kommentar

Bra du ikke var avhengig av noen av characterene dine, for da svir det jo ikke så mye. Men, noe må du ha gjort for å få dette til å skje. Fortell.

 

På Elkjøp kosta WoW 149,- når jeg kjøpte det for 2 uker siden. Anbefales å kjøpe der. Regner med du starter opp på en av de nye serverene som kommer på tbc-releasen ;)

Endret av Meldarion
Lenke til kommentar
Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden.
Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet.

Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...