Gå til innhold

Hva var siste Blu-ray/UHD 4K filmen du kjøpte?


Manx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er bare å bytte den da. Ikke noe problem sikkert noen av gutta på avforum så kunne tenke seg å bytte.

Det er sant. Skal tusle innom der i løpet av dagen.

 

Lakus@ Unnskyldning til å kjøpe nytt utstyr :whistle:

Nei, du. Kanskje jeg kjøper meg en sonefri spiller etter den nye Playstation-maskina har kommet (om den også er regionlåst), men jeg klarer meg veldig fint uten en regionfri spiller. Har bare hatt to eller tre bom på 110 + Blu-Rays.

 

Kjøpte meg forsåvidt den tyske versjonen av Danser med Ulver nå nettopp. Det er den med 233 minutters lengde og har engelske undertekster i de partiene hvor indianerne snakker på humbugspråket sitt.

Lenke til kommentar

Dances With Wolves - 18.99$

Klar over at den er Region Locked til A...

Dritt-Amazon. De skrev ikke at den var låst til A da jeg kjøpte så jeg sitter nå p en ubrukelig film :D

 

Hmmm...siden når begynte vi egentlig og stole på region info'en hos amazon....? :roll: De skriver jo bare region 1(!) på 99% av alle BD'er...

De fleste burde vite innen nå, at man bruker axelmusic, bluray.liesinc.net/, blu-ray.com og blu-world.co.uk for å fastslå om disc'er er region locked eller ei. Eller så er det jo en del tommelfingerregler for hvilke studioer som gir ut 100% region free da... (f.eks. Warner og Universal).

 

Svampebob Firkant

Handy Manny

Thomas Toget

 

Til sønnen min på to og ett halvt. ;)DVD

 

Med andre ord er du i heeeelt feil tråd!!! :evil:

 

 

Siden jeg først er i denne tråden kan jeg jo fortelle om mine siste kjøp!

 

Crazy Heart på BD, fra CDON, til 89 kroner

 

Cargo på BD, fra amazon.co.uk, til £4.99

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Amazon.com:

Dances with Wolves 20th Anniversary Extended Cut $19.99 Så bra ut denne utgaven Tord :thumbup:

 

Ikke for å være stygg mot Tord, men jeg postet bilde & info om samme utgave på side 261 (post #5214). Så ingen kan komme og si at jeg ikke prøvde å hjelpe andre med litt kjøpetips.

 

Anyways, noen lurer sikkert på hvorfor jeg fremdeles poster i tråden når jeg lovde jeg ikke skulle gjøre det mer, så vi slapp sure miner, men da mente jeg selvfølgelig kun poste skryt nye filmer jeg kjøper. Det forblir altså nå en hemmelighet. ;)

Lenke til kommentar

Amazon.com:

Dances with Wolves 20th Anniversary Extended Cut $19.99 Så bra ut denne utgaven Tord :thumbup:

 

Ikke for å være stygg mot Tord, men jeg postet bilde & info om samme utgave på side 261 (post #5214). Så ingen kan komme og si at jeg ikke prøvde å hjelpe andre med litt kjøpetips.

 

Anyways, noen lurer sikkert på hvorfor jeg fremdeles poster i tråden når jeg lovde jeg ikke skulle gjøre det mer, så vi slapp sure miner, men da mente jeg selvfølgelig kun poste skryt nye filmer jeg kjøper. Det forblir altså nå en hemmelighet. ;)

 

Herregud, kutt ut barnslighetene da!! Leke offer er en dårlig teknikk...hvorfor kan du ikke fortsette og poste hva du kjøper??? Jeg ser ikke akkurat problemet her...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Troy: Director's Cut, £5.99

Shutter Island, £15.99

Zombieland, £6.99

Brokeback Mountain, £7.49

Robin Hood: Extended Director's Cut, £9.99

fra Play.com

 

forhåndsbestilt

Trolljegeren, 199 kr

Fritt Vilt III, 199 kr

fra CDON

Anbefaler å prøve ut amazon.co.uk i stedet for play :)

 

Amazon.co.uk:

The World Is Not Enough £7.91.

Endret av Cortese
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...