Gå til innhold

Hva var siste Blu-ray/UHD 4K filmen du kjøpte?


Manx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er eldre titler som er spennende. Gamle klassikere osv.

 

Ja, det kan være spennende. Men jeg mente eldre utgivelser. Hellboy, Pride & Prejudice, Magnolia og Mystic River ligger under der. Ikke noe Criterion eller denslags. Tipper du ble skuffet nå, CypheroN. ;)

 

Magnolia er en film med nettopp nyutgivelse. Hadde vært fint at folk hadde fått med seg at den har kommet ut for.eks. UK versjonen eller den Amerikanske?

Lenke til kommentar
Hehe. Synes du skal ta en update av DVD-samlingen din jeg, _crs_. I DVD-tråden har du en stor samling (og bildene er fra '06...)

 

Gjør det i dag og gled oss siklende brukere. ;)

 

Jeg er stygt redd for at en storparten av samlingen fremdeles står stablet i skap. Jeg har gått til innkjøp av flere Billy-hyller, men de ligger flatpakket fremdeles. Å få plass til dem krever ommøblering deluxe. Når det er gjort, skal jeg ta noen bilder.

 

Magnolia er en film med nettopp nyutgivelse. Hadde vært fint at folk hadde fått med seg at den har kommet ut for.eks. UK versjonen eller den Amerikanske?

 

Det er den amerikanske. Tror ikke Magnolia er ute i UK på Blu-Ray enda?

Endret av _crs_
Lenke til kommentar
Hehe. Synes du skal ta en update av DVD-samlingen din jeg, _crs_. I DVD-tråden har du en stor samling (og bildene er fra '06...)

 

Gjør det i dag og gled oss siklende brukere. ;)

 

Jeg er stygt redd for at en storparten av samlingen fremdeles står stablet i skap. Jeg har gått til innkjøp av flere Billy-hyller, men de ligger flatpakket fremdeles. Å få plass til dem krever ommøblering deluxe. Når det er gjort, skal jeg ta noen bilder.

 

Magnolia er en film med nettopp nyutgivelse. Hadde vært fint at folk hadde fått med seg at den har kommet ut for.eks. UK versjonen eller den Amerikanske?

 

Det er den amerikanske. Tror ikke Magnolia er ute i UK på Blu-Ray enda?

Den er å kjøpe på play.com, så ja. Me poor wallett!

Lenke til kommentar
Magnolia er ute på BD i UK.

 

My mistake, jeg må være blind. Ihvertfall nesten. ;)

 

Det jeg etterlyser hos _crs_ er du i stedet for å skrive "fra usa", heller skriver om det er amazon eller noe annet...

 

Mesteparten jeg kjøper fra USA er ikke fra noen nettbutikk, så det er ikke så mye jeg kan skrive. Har hatt et årelangt bekjentskap hos en grossist/leverandør. Han jeg kjenner der heter Bob, så jeg kan jo skrive "...fra Bob", om det er bedre. :)

Endret av _crs_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...