TSP Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Hei, mine innlegg begynner etterhvert å bli ganske full og det kunne vært kjekt med en liten og rask søkefunksjon nede på siden. Joda, jeg vet at man kan skrive sitt eget navn i "søk etter navn" (elns) på "Søk", men jeg ser absolutt nytten i en slik liten og nett søkefunksjon nede på "mine innlegg" siden og langt flere enn bare meg vil finne en slik funksjonalitet nyttig og tidsbesparende. Det jeg da i tillegg kunne ønske ved siden av søkefunksjonen er et sted å kunne huke av/på om jeg kun vil søke i titlene. Takk.
Aalton Skrevet 21. desember 2006 Skrevet 21. desember 2006 Jeg er selv for dette, hadde vært kjekt, tok det opp i forumstyret så får vi se hva teknisk svarer
Ueland Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 Vi kommer ikke til å gjøre det i denne versjonen, skulle det komme flere ønsker om det kan det bli vurdert utført i neste versjon av forumet.
TSP Skrevet 11. april 2007 Forfatter Skrevet 11. april 2007 Det er jo for så vidt fint å høre. Får håpe at flere brukere melder sin interesse i denne tråden, uantsett er jeg sikker på at det er ønsket av en god del.
TSP Skrevet 11. juli 2007 Forfatter Skrevet 11. juli 2007 Du svarte i feil tråd? Uantsett hadde det vært fint med en ny statusrapport. Det er i alle fall godt ønsket fra min side.
Ueland Skrevet 11. juli 2007 Skrevet 11. juli 2007 *Rydde opp* Det eneste vi aktivt jobber med å forbedre er forumet søkemotor, ikke noe annet på søkefronten inntil videre.
Anbefalte innlegg