Gå til innhold

Anbefal ukjente band/grupper!


Bøtta

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Arvid Sletta

 

Denne fantastiske mannen er et unikum av en artist, med et voldsomt engasjement i sin musikk. Jeg blir helt øm bare av tanken på hans musikk. :love:

 

 

Arvid Sletta

 

Hvis ikke send meg en PM på forumet og jeg skal gladelig spre det glade budskap til hele verden. Såpass må en kunne gjøre i disse juletider.

Endret av oOF
Lenke til kommentar

Kanskje på tide med litt hiphop i denne tråden. Turnip Squad, en gruppe fra Molde, som inneholder rapperne Tyfon, JKD og Nesevis. De er iallefall ikke kjent :D Ellers ville jeg sjekket ut beatmakere som Khole (www.myspace.com/kholeinventor), Reggie (www.myspace.com/reggiebeats), og Haywire (http://www.myspace.com/capthaywire). Noen av disse beatmakerne er kanskje kjent for noen av de som henger på hip-hop.no og er generelt interessert i norsk beatmaking.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Sikkert ikke så mange som har hørt om Två Fisk Och En Fläsk? Virkelig herlig musikk!

 

"THE BAND TVÅ FISK OCH EN FLÄSK was formed January 1994 as an acoustic trio with the intention to play medieval music. That intention is still there, but the form of a trio showed too limited and we are now six (sometimes seven) members: vocals, two violins, 12-stringed guitar and percussion. The material has up to now mostly consisted of medieval ballads from sweden, but also music from other parts of Europe and from more recent times."

 

http://www.jayneinsane.com/tvafisk/tvafisk.htm

Lenke til kommentar
Arvid Sletta

 

Denne fantastiske mannen er et unikum av en artist, med et voldsomt engasjement i sin musikk. Jeg blir helt øm bare av tanken på hans musikk.  :love:

 

 

Arvid Sletta

 

Hvis ikke send meg en PM på forumet og jeg skal gladelig spre det glade budskap til hele verden. Såpass må en kunne gjøre i disse juletider.

7566972[/snapback]

 

Haha, Arvid Sletta har jeg hørt før! Genialt. Linkene funka ikke nå da men.

 

On-topic:

-Furze (Black Metal)

-Univers Zero (mørk kammer-prog/Rock in Opposition/Avantgarde)

 

Er det lov å legge ut linker til myspace sidene til band man anbefaler her? Vil nødig bli kasta ut lizm!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...