unleashed Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 HAha:p var nettopp i AV:P kom inn som nummer 5 og sprang mot porten.. men for en eller annen grunn var det ikke port der.. så vi 5 første sprang rett ut mountet opp. og når det kom flere så kom plutselig den store porten! så vi var ute ig ridde i 2 miuntter og cappet snowfall graveyard før noen som helst andre fikk gjort noe ^^ skulle likt å sett hva horde tenkte når vi tok graveyard omtrent samtidig som de slapp ut her er ett screenshot
Kjell Fisk Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 haha, kjempetøft! Rekner med dere vant?
unleashed Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Skrevet 19. desember 2006 for og være ærlig er vi akkurat ved drek thar i det øyeblikk jeg skriver ^^
Solidsturla Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Har sjedd mange ganger før..... Værtfall rett etter patchen
Be__bad Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 i går hadde jeg det morro å kasta snøballer på alliance slik at de datt ned til horde GY. (ja, det var morro) men det er nerfa!! = ( "target is friendly"
Walts Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 i går hadde jeg det morro å kasta snøballer på alliance slik at de datt ned til horde GY. (ja, det var morro) men det er nerfa!! = ( "target is friendly" 7537075[/snapback] Neiiii =( det var så gøy, gjorde det på en lvl 51 ca 10 ganger xD men gjorde det samme på horde, drepte en med en snøball xD
Tbau5 Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Glad snøballer er fikset nå. De var en god indikator på hvem som er drittunger dog.
Gnimmels Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Man kan fjerne honorleechers med snøballer^^ genialt:D
Sanux Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 heldigvis går det ikke ann og få "random" folk til og falle lengre... kun de i party. må dog innrømme at det er gøy og interrupte partymembers i AV... de blir pottesure :!:
DJ_Dark Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Jævla irr når jeg skulle mounte opp i AV og ble kasta snøball på hver gang jeg prøvde
Kombat-Kaare Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Jævla irr når jeg skulle mounte opp i AV og ble kasta snøball på hver gang jeg prøvde 7540374[/snapback] Enig, spesielt når det hendte meg i WSG sist. Var i premade, og hadde akkurat plukka med oss flagget (attpåtil var jeg flagcarrier-healer) og skulle til å mounte opp, før plutselig den ene hunter-idioten i gruppa vår fucka opp mountinga mi, som igjen førte til at alliance klarte å dra meg igjen og drepe meg fordi jeg var sist ute med å mounte opp. Det der er jævlig irriterende (og undøvendig), og de som synes det er morsomt er noen drittunger, basta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå