Gå til innhold

Stor bugg i Alterac Valley

Anbefalte innlegg

Skrevet

HAha:p var nettopp i AV:P kom inn som nummer 5 og sprang mot porten.. men for en eller annen grunn var det ikke port der.. så vi 5 første sprang rett ut mountet opp. og når det kom flere så kom plutselig den store porten! så vi var ute ig ridde i 2 miuntter og cappet snowfall graveyard før noen som helst andre fikk gjort noe ^^ skulle likt å sett hva horde tenkte når vi tok graveyard omtrent samtidig som de slapp ut :p her er ett screenshot

post-53248-1166549896_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
i går hadde jeg det morro å kasta snøballer på alliance slik at de datt ned til  horde GY. (ja, det var morro) men det er nerfa!! = ( "target is friendly"

7537075[/snapback]

Neiiii =( det var så gøy, gjorde det på en lvl 51 ca 10 ganger xD

men gjorde det samme på horde, drepte en med en snøball xD

Skrevet

heldigvis går det ikke ann og få "random" folk til og falle lengre... kun de i party.

må dog innrømme at det er gøy og interrupte partymembers i AV... de blir pottesure :!:

Skrevet
Jævla irr når jeg skulle mounte opp i AV og ble kasta snøball på hver gang jeg prøvde  :mad:

7540374[/snapback]

Enig, spesielt når det hendte meg i WSG sist.

Var i premade, og hadde akkurat plukka med oss flagget (attpåtil var jeg flagcarrier-healer) og skulle til å mounte opp, før plutselig den ene hunter-idioten i gruppa vår fucka opp mountinga mi, som igjen førte til at alliance klarte å dra meg igjen og drepe meg fordi jeg var sist ute med å mounte opp.

Det der er jævlig irriterende (og undøvendig), og de som synes det er morsomt er noen drittunger, basta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...