Datasmurf Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Hei. Har en kompis som skulle begynne å spille WoW igjen, og etter å ha venta noen måneder på WoW-support som skulle sende ham acc.info igjen, fikk han det endelig i dag. Så begynte han å patche. Men nå, etter å ha patchet ferdig, står det en boks og blinker: "Waiting for files to close..." Og den har stått og blinket en stund, og ingen ting skjer. Prøver han å avslutte og starte på ny, må han restarte, etterfulgt av autosjekk av patchen før boksen kommer opp på ny og blinker. Noen som vet hva som skjer her, om dette er lett å fikse eller noe sånt? Jeg er keen på å spille med kompissen min igjen
Nstin Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Prøvs å lastet ned patchen utenom blizzard downloader?
Datasmurf Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Skrevet 19. desember 2006 Hmm. Kan være en mulighet. Link til alternative sider hvor man kan laste ned?
Digidice Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Hmm.Kan være en mulighet. Link til alternative sider hvor man kan laste ned? 7533067[/snapback] Fant den her, det er fra Wow Norge siden, regner med god fart fra der http://anna.hio.no/WoW-1.12-x-to-2-0-1-enGB-patch.rar Lykke til
Datasmurf Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Skrevet 19. desember 2006 Jeg takker på vegne av kompissen min
Datasmurf Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Skrevet 19. desember 2006 Hmm. Nå kom det frem at han har for gammel versjon Så om noen kan gi meg en url med liste over alle patchene, hadde det vært fint Han har 1.6.1
John Keats Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 (endret) 1.6.1 er veldig gammel versjon... like greit å bare reinstallere spillet tenker jeg og laste ned alt med blizzard downloader. Endret 19. desember 2006 av Smeagoldfish
Datasmurf Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Skrevet 19. desember 2006 Han har gjort det, men med Blizz DL står det bare en boks og blinker: "Waiting for files to close" i all evighet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå