Gå til innhold

Ravenholdt (RP-PvP) - anbefales!


Anbefalte innlegg

Jeg startet for en uke siden en ny character på en ny konto. Denne gangen ble det en Tauren Druid, female selvsagt. Har nå kommet meg til level 24 på ca. en uke og er storfornøyd med serveren.

 

Da jeg vandret rundt i Mulgore fant jeg meg en god venn å spille med. Vi har hjulpet hverandre en del og snakket sammen mens vi har spilt. Alltid gøy å få noen nye venner i et MMO. Før jeg dro fra Mulgore hadde jeg 75 fishing, 90 cooking, 50-60 Alchemy og ca. 100 herbalism. Storkoste meg med å proffesions og tok alt med ro. Egentlig ganske behagelig å fiske hvis man har god musikk ved siden av synes jeg.

 

I The Barrens var det en RP-guild som søkte etter flere folk. De var Troll-only dessverre, men jeg prøvde meg likevel. Snakket med en av lederene som jeg møtte i den ene innsjøen nord for Crossroads. Denne female Troll Warrioren (lvl 44) likte meg tydeligvis og inviterte meg til guilden hvor jeg fikk egen rank siden jeg ikke var Troll :blush:

 

De "mobbet" meg fordi jeg var Tauren, en fet og slaskete matbit i deres øyne. Var ganske komisk i guildchaten. RP er fkatisk gøy hvis man prøver. Plutselig kommer denne female Troll Warrioren tilbake til The Barrens etter å ha besøkt Orgrimmar og gir meg 7-8 grønne items + 10 slot bag! Wow, tenker jeg og sier tusen takk. Gir henne noen Deviate Fish fordi det er det eneste jeg har som hun har bruk for.

 

Nå er jeg som sagt lvl 24 og stortrives. Vennelista mi har fylt seg opp på rekordtid og WoW er like morsomt som det var for 1,5 år siden!

 

Så er det noen flere her på forumet som spiller på Ravenholdt eller kanskje har lyst til å rerolle her for å kosespill er det bare å skrive i denne tråden! hug.gif

 

26281.jpeg

Hilsen Awabi på Ravenholdt (RP-PvP)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har en 29 UD priest på Ravenholdt ved navn Repent (ikke twink). Vet ikke hvor god jeg er til å rollespille men.

 

Noen RP'ere er så high-brow hvis du skjønner hva jeg mener.

Sånn jeg opplever Warcraft-universet, så er det jo fullt av kødd og useriøsitet.

 

For eks: Raptor bossen i ZG som roper "DING!" hver gang han gainer en level. Noen ganger roper tilogmed Hakkar "Gratz!" tilbake. Det er tonnevis av eksempler hvis man tenker etter. Navn på npc'er osv.

Lenke til kommentar
Jeg startet for en uke siden en ny character på en ny konto. Denne gangen ble det en Tauren Druid, female selvsagt. Har nå kommet meg til level 24 på ca. en uke og er storfornøyd med serveren.

 

Da jeg vandret rundt i Mulgore fant jeg meg en god venn å spille med. Vi har hjulpet hverandre en del og snakket sammen mens vi har spilt. Alltid gøy å få noen nye venner i et MMO. Før jeg dro fra Mulgore hadde jeg 75 fishing, 90 cooking, 50-60 Alchemy og ca. 100 herbalism. Storkoste meg med å proffesions og tok alt med ro. Egentlig ganske behagelig å fiske hvis man har god musikk ved siden av synes jeg.

 

I The Barrens var det en RP-guild som søkte etter flere folk. De var Troll-only dessverre, men jeg prøvde meg likevel. Snakket med en av lederene som jeg møtte i den ene innsjøen nord for Crossroads. Denne female Troll Warrioren (lvl 44) likte meg tydeligvis og inviterte meg til guilden hvor jeg fikk egen rank siden jeg ikke var Troll :blush:

 

De "mobbet" meg fordi jeg var Tauren, en fet og slaskete matbit i deres øyne. Var ganske komisk i guildchaten. RP er fkatisk gøy hvis man prøver. Plutselig kommer denne female Troll Warrioren tilbake til The Barrens etter å ha besøkt Orgrimmar og gir meg 7-8 grønne items + 10 slot bag! Wow, tenker jeg og sier tusen takk. Gir henne noen Deviate Fish fordi det er det eneste jeg har som hun har bruk for.

 

Nå er jeg som sagt lvl 24 og stortrives. Vennelista mi har fylt seg opp på rekordtid og WoW er like  morsomt som det var for 1,5 år siden!

 

Så er det noen flere her på forumet som spiller på Ravenholdt eller kanskje har lyst til å rerolle her for å kosespill er det bare å skrive i denne tråden! hug.gif

 

26281.jpeg

Hilsen Awabi på Ravenholdt (RP-PvP)

7532024[/snapback]

 

Høres ut som plassen jeg skulle våre.

 

Jeg har sluttet i så mangen guild pga så mange små drittunger som spamer

guildchat dag ut og in.

Samme når vi raidet, det flommer i kanalene.

 

Er så møkklei Chromaggus pvp at det ikker sant,springer solo nå for tiden og kjører bg.

Lenke til kommentar

Kan skrive litt mer om PvE siden det sikkert er en del som er interessert i raiding når man er på lvl 60, snart 70. Det er 9 raidgrupper som har tatt Ragnaros. Sier raidgrupper fordi det er få guilds som har nok personer til å raide alene. Derfor er det vanlig å ha flere guilder sammen i en raidgruppe på RP-servere. Det er 2 guilds som har tatt Nefarion og ingen har tatt C'Thun.

 

Med andre ord ganske dårlig i forhold til PvP og PvE-realms. Tror det blir mer raiding når TBC kommer og 25-mann blir standard. Da åpner det seg muligheter for at små guilder, som er mest vanlig på RP-servere, kan raide uten å få hjelp fra andre.

 

Når man beveger seg rundt i Orgrimmar har de fleste på seg blå items fra PvP, 5-manns instancer og opp til Zul'Gurub og AQ20. Det er sjelden man finner folk i Tier2 for å si det sånn.

 

Og nå litt mer om World PvP. Det er stadig vekk raids har jeg merket. Crossraids var under konstant angrep den tiden jeg holdt til i Barrens. Det manglet heller ikke på hjelp fra høy-level Horde da raidene kom. Ellers har jeg vært med på et raid på Astraanar uten at det ble så suksessfullt. Nå nettopp, klokken 01:30 var den en Night Elf-guild fra Ashenvale som angrep Hillsbrad.

 

Spør i vei om det er flere som lurer på noe.

Lenke til kommentar
Har en 29 UD priest på Ravenholdt ved navn Repent (ikke twink). Vet ikke hvor god jeg er til å rollespille men.

 

Noen RP'ere er så high-brow hvis du skjønner hva jeg mener.

Sånn jeg opplever Warcraft-universet, så er det jo fullt av kødd og useriøsitet.

 

For eks: Raptor bossen i ZG som roper "DING!" hver gang han gainer en level. Noen ganger roper tilogmed Hakkar "Gratz!" tilbake. Det er tonnevis av eksempler hvis man tenker etter. Navn på npc'er osv.

7532720[/snapback]

Er nok Hexxer som svarer "Gratz!" :ph34r:

Lenke til kommentar
Jeg startet for en uke siden en ny character på en ny konto. Denne gangen ble det en Tauren Druid, female selvsagt. Har nå kommet meg til level 24 på ca. en uke og er storfornøyd med serveren.

 

Da jeg vandret rundt i Mulgore fant jeg meg en god venn å spille med. Vi har hjulpet hverandre en del og snakket sammen mens vi har spilt. Alltid gøy å få noen nye venner i et MMO. Før jeg dro fra Mulgore hadde jeg 75 fishing, 90 cooking, 50-60 Alchemy og ca. 100 herbalism. Storkoste meg med å proffesions og tok alt med ro. Egentlig ganske behagelig å fiske hvis man har god musikk ved siden av synes jeg.

 

I The Barrens var det en RP-guild som søkte etter flere folk. De var Troll-only dessverre, men jeg prøvde meg likevel. Snakket med en av lederene som jeg møtte i den ene innsjøen nord for Crossroads. Denne female Troll Warrioren (lvl 44) likte meg tydeligvis og inviterte meg til guilden hvor jeg fikk egen rank siden jeg ikke var Troll :blush:

 

De "mobbet" meg fordi jeg var Tauren, en fet og slaskete matbit i deres øyne. Var ganske komisk i guildchaten. RP er fkatisk gøy hvis man prøver. Plutselig kommer denne female Troll Warrioren tilbake til The Barrens etter å ha besøkt Orgrimmar og gir meg 7-8 grønne items + 10 slot bag! Wow, tenker jeg og sier tusen takk. Gir henne noen Deviate Fish fordi det er det eneste jeg har som hun har bruk for.

 

Nå er jeg som sagt lvl 24 og stortrives. Vennelista mi har fylt seg opp på rekordtid og WoW er like  morsomt som det var for 1,5 år siden!

 

Så er det noen flere her på forumet som spiller på Ravenholdt eller kanskje har lyst til å rerolle her for å kosespill er det bare å skrive i denne tråden! hug.gif

 

26281.jpeg

Hilsen Awabi på Ravenholdt (RP-PvP)

7532024[/snapback]

 

først må jeg gratulere deg med en go start.. har lenge tenkt på å bytte server.. orker rett og slett ikke å rolle på nytt fordi jeg er en stor roller.. har 3 lvl 60 4 lvl 40 og lvl 50 chars.. har no starta på nytt med en druid (ja jeg også) har det hyggelig med den classen. men savner guild..

 

frister egentlig veldig å flytte over til en sikkerlig server.. alt for mange svensker og kvining på min server.. men hvordan er det på den serveren. antal horde og alliance, pvp gruppa den serveren er i og lagg?

 

kunne du også kanskje fortelle litt mer om guilden? navn, ant medlemer, hva du fokuserer på(pvp/pve) og sist men ikke minst om de er intrisert i en ny druid.

 

er en seriøs MMORPG veteran som er 26 år.

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar

Bah, ble sittende med WoW altfor lenge nå. Skal fortelle litt mer i denne posten. Starter med hva som overrasker meg etterhvert som jeg lvler. Det er at det alltid er mange folk på alle leveler. Virker ikke som en lvl 60-only realm som en del servere kan føles ut som. Det har ikke vært noe problem å få gruppe til noen instance til nå. Nesten som en ny server.

 

Det er ca. 14 000 spillere fra 10-60, hvorav 55% er Alliance og 45% er Horde.

Kilde: Warcraftrealms.com Ravenholdt.

Har ikke vært så mye i battlegrounds enda, så kan ikke uttale meg om lagg. Men Digidice fra dette forumet fikk lavere ping på Ravenholdt enn på Chromaggus.

 

Over til guilden jeg er i, Stormspear Sirens.

The Stormspear Sirens is a guild for people who like to have fun roleplaying and play WoW for the kind of entertainment that doesn't require you to be level 60 and have all epic items. In other words the focus of gaming with the guild is on being able to share your sense of humor with nice and mature people who like to help each other out with questing and the game in general.

Tror det skal gå greit å være med i guilden som Tauren, men man får den laveste ranken; Mercenary ("leiesoldat"). Det er jeg nå.

 

Guildchat og partychat foregår IC.

Les mer på http://www.stormspear.com/ :)

Endret av Meldarion
Lenke til kommentar
Bah, ble sittende med WoW altfor lenge nå. Skal fortelle litt mer i denne posten. Starter med hva som overrasker meg etterhvert som jeg lvler. Det er at det alltid er mange folk på alle leveler. Virker ikke som en lvl 60-only realm som en del servere kan føles ut som. Det har ikke vært noe problem å få gruppe til noen instance til nå. Nesten som en ny server.

 

Det er ca. 14 000 spillere fra 10-60, hvorav 55% er Alliance og 45% er Horde.

Kilde: Warcraftrealms.com Ravenholdt.

Har ikke vært så mye i battlegrounds enda, så kan ikke uttale meg om lagg. Men Digidice fra dette forumet fikk lavere ping på Ravenholdt enn på Chromaggus.

 

Over til guilden jeg er i, Stormspear Sirens.

The Stormspear Sirens is a guild for people who like to have fun roleplaying and play WoW for the kind of entertainment that doesn't require you to be level 60 and have all epic items. In other words the focus of gaming with the guild is on being able to share your sense of humor with nice and mature people who like to help each other out with questing and the game in general.

Tror det skal gå greit å være med i guilden som Tauren, men man får den laveste ranken; Mercenary ("leiesoldat"). Det er jeg nå.

 

Guildchat og partychat foregår IC.

Les mer på http://www.stormspear.com/ :)

7533040[/snapback]

 

Hehe det er enda liv i deg :)

 

Ja jeg var oppe i bg rommet og snakka med endel folk der og di har instant bg kø som vi også har på chromaggus.

 

Det jeg merker på chromaggus er at når jeg logger in og serligt kommer in og ut fra bg´s, samt kommer in i bg rommet så er alle skygger. Samme gjeleder når jeg logger in. Har også ping på 200-300 på min server, samt merker det godt med roguen min at det lagger. Men alt det var vekke på denne rp pvp serveren.

 

Folka var kjekke, og når jeg snakket til noen så satte di seg ned forran, eller vedsiden av meg når di skulle snakke med meg og viste interesse.

 

Skal in litt på dagtid i morgen og sjekke den ut videre for og så finne ut om jeg skal ta paid character transfer til denne serveren.

 

Jeg er 29 år, så du kan trygt si at jeg er ikke så stor fan av for mye skriking og hyling på di rareste måtene i guild,raid,general,trade + mer.

Endret av Digidice
Lenke til kommentar

Hehe det er enda liv i deg :)

 

Ja jeg var oppe i bg rommet og snakka med endel folk der og di har instant bg kø som vi også har på chromaggus.

 

Det jeg merker på chromaggus er at når jeg logger in og serligt kommer in og ut fra bg´s, samt kommer in i bg rommet så er alle skygger. Samme gjeleder når jeg logger in. Har også ping på 200-300 på min server, samt merker det godt med roguen min at det lagger. Men alt det var vekke på denne rp pvp serveren.

 

Folka var kjekke, og når jeg snakket til noen så satte di seg ned forran, eller vedsiden av meg når di skulle snakke med meg og viste interesse.

 

Skal in litt på dagtid i morgen og sjekke den ut videre for og så finne ut om jeg skal ta paid character transfer til denne serveren.

 

Jeg er 29 år, så du kan trygt si at jeg er ikke så stor fan av for mye skriking og hyling på di rareste måtene i guild,raid,general,trade + mer.

7533061[/snapback]

 

 

må si at jeg får mer og mer trua på denne guilden du har funne deg. men vil no helst ikke betale for å bytte server uten å vite at det er noe som tar imot meg når jeg kommer. bør jeg lage en post på guild forumet da eller?

 

edit: hold oss oppdatert Digidice

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar
Jeg kan si ifra til Storm Queen Kimeara. Så skal hun nok gi deg et svar. Bare si meg rase, klasse og level så skal jeg høre.

 

Det er ca. 80 folk i guilden, men regner med mange er alts av mains i guilden. Er som regel max 10-15 online om kvelden. Moro har vi det uansett.

7533073[/snapback]

 

snart 46 male tauren druid.

 

som sakt så er jeg 26 år så kommer nokk ikke til å syte og klage og ninja stuff..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...