ikke_vet_jeg Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 (endret) Hei %% Type: language Subtag: ar Description: Arabic Added: 2005-10-16 Suppress-Script: Arab %% kan noen lage en html code av denne for meg ? så jeg kan bruke den på websiden min Endret 18. desember 2006 av ikke_vet_jeg
MindTooth Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)
Steinmann Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Du prøver å vise din font som du har på din egen maskin hos noen andre? Da må du nok ty til flash, noe som ikke er ambefalt på store tekstmengder. Overskrifter kan det funke på.
Steinmann Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Med andre ord; sIFR. 7529865[/snapback] Husket ikke navnet med regnet med at du eller tor ville komme til unsettning
ikke_vet_jeg Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Skrevet 18. desember 2006 Med andre ord; sIFR. 7529865[/snapback] takk alle sammen
ikke_vet_jeg Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Skrevet 18. desember 2006 Med andre ord; sIFR. 7529865[/snapback] Jeg fikk ikke dette til, fortsatt venter på a friend som kan hjelpe vil at alle skal kunne lese websiden min autmoatisk med den skriften jeg skriver, nemlig arabisk. takk for hjelp? takk alle sammen 7529941[/snapback]
MindTooth Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Jeg stenger tråden. Og henviser deg til våres Retningslinjer og Nettikette. Det vises lang vei at du ikke har sett på disse da du laget kontoen din. Les igjen de, og post en ny tråd etterpå. Tråden stenges!
Anbefalte innlegg