Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

speedtouch pw møstet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm.. Reset av ADSL router-modem vil vel ha samme funksjonen?

Jeg bor på hybel, og jeg er nok den enste som vet mere enn hvordan man skrur på en PC.

 

På modemet så var det ikke noe passord fra før. Den var automatisk innlogget med "Administrator". Jeg laget min egen bruker for å logge inn med, da jeg tenkte det kunne være kjekt. Tenkte å ta litt kontroll.

 

Etter jeg laget egen bruker og passord, så logget den automatisk ut, og jeg har aldri kommet inn igjen, hverken med det nye brukernavnet jeg laget, eller med administrator som den var innlogget med før.

 

Jævlig irriternede opplegg.

 

Modemet står innpå en annen hybel, til en som nesten aldri er der, og siden det er en hybelbolig, så bor ikke hybelverten i nærheten.

Hybelverten er også en av de mest idiotiske personene i Norge, så jeg er glad for hvert sekund jeg slipper å prate med han.

 

Hvis jeg resetter, så må jeg altså ha brukernavn og passord før jeg får koblet oss på internett igjen.

 

hmm.. Kanskje jeg kan lure Telenor Kundeservice til å gi meg passordet.

Jeg vet at enkelte i Telenor Kundeservice gjør slikt. Er ikke så alt for lenge siden jeg ringte Telenor å spurte etter brukernavn og passord til den personen som hadde abbnonomentet før (når vi hadde annen huseier\ hybelvert), og eneste jeg hadde var adressen til huset.

 

Fikk jeg det? Ja. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...