Anonym234 Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Jeg synes du skal ta deg tid til å snakke med vennina di. Ikke begynn å si det til andre og sånt, før dere har fått snakket om det. Syns ikke du skal si det til noen, jeg. Men prat med venninna di.
Andreas-J Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Mente vel ikke at hun skulle si det til noen jeg heller
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 For det første, er man ikke interessert holder man kjeft, man ydmyker ikke venninnen ved å fortelle det til noen andre. Det kan være hun bare er nysgjerrig og vil eksperimentere litt, og følte seg trygg nok på deg til å prøve seg. Hadde hun vært forelsket hadde hun nok ikke valgt samme fremgangsmåte.
Bytex Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Her babler vi i vei, og trådstarter har ikke svart en eneste gang. Hun har vel glemt bort hele tråden.
Hagr Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 men da fikk trådstarter hvertfall i gang en diskusjon og noen tanker hvertfall hos meg (ikke misforstå)
Anbefalte innlegg