RIP Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Har runda long campaign med Venice nå, og holder på å ta over hele verden. Er ikke så mye igjen, men har ikke så lyst til å fortsette om ikke det skjer noe når man tar alt! hehe. Er jo ingen utfordring å ta resten av verden, tar bare lang tid :\
Perfect_being Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Last opp bilde så kan vi se hvor langt du har kommet!
TSP Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Jeg tror ikke at det skjer noe spesiellt, bare at du kommer til å synes for deg selv at det er stas når det er gjort, og at du sikkert vil få litt heder og ære om du poster et bilde på dette forumet og kanskje noen fler.
Moondawg Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 (endret) Jeg gjorde det i Medieval 1, og Shogun. Det skjedde ikke noe spesiellt, annet enn at jeg filosoferte litt over meningen med det jeg drev med. Når man er såpass stor i spillet, blir AI'en litt ødelagt, og utfordringene går mer på din egen utholdelse. Men stå på, og post Screen Edit: Liten skriveleif Endret 18. desember 2006 av Moondawg
RIP Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Skrevet 18. desember 2006 http://i47.photobucket.com/albums/f157/rip...val2victory.jpg :D
Cuneax Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Gratulerer! AI-en var forøvrig ødelagt fra dag 1
Perfect_being Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 hvorfor er der røde flekker på kartet??
Cuneax Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Det markerer synsfeltet til agenter, soldater, byer osv. Det på kartet som er mer blast, er i "skygge" på kampanjekartet.
RIP Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Skrevet 19. desember 2006 Er det ikke sånn at heretics kommer opp i de feltene man ikke ser? Eller noe slik?
Articfare Skrevet 21. desember 2006 Skrevet 21. desember 2006 Jeg synes det er ALTFOR enkelt å erorbe store områder, selv med hard/hard. Nå i turn 226 har jeg 64 settlement's og er i krig med alle andre enn papale statene. Jeg vill ikke akkurat si jeg sliter med å holde fienden unna, ikke engang med militia. På rome brukte jeg lang tid på meduium/medium og jeg ble mindre irritert. På M2 må jeg innimellom ta noen pauser fordi realisme og de vanlige bugsa gjør meg irritert. Det går ikke ann å kjempe med kun infanteri på en slag mark nå. På Rome er det ingen problemer med det, siden de reagerer fort og trenger ikke å løpe en kilometer mot en fyr mens resten av fienden står rett foran dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå