Gå til innhold

Total War: Hva skjer når man tar hele verden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har runda long campaign med Venice nå, og holder på å ta over hele verden. Er ikke så mye igjen, men har ikke så lyst til å fortsette om ikke det skjer noe når man tar alt! hehe.

Er jo ingen utfordring å ta resten av verden, tar bare lang tid :\

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke at det skjer noe spesiellt, bare at du kommer til å synes for deg selv at det er stas når det er gjort, og at du sikkert vil få litt heder og ære om du poster et bilde på dette forumet og kanskje noen fler.

Skrevet (endret)

Jeg gjorde det i Medieval 1, og Shogun.

Det skjedde ikke noe spesiellt, annet enn at jeg filosoferte litt over meningen med det jeg drev med.

Når man er såpass stor i spillet, blir AI'en litt ødelagt, og utfordringene går mer på din egen utholdelse. Men stå på, og post Screen :)

Edit: Liten skriveleif

Endret av Moondawg
Skrevet

Jeg synes det er ALTFOR enkelt å erorbe store områder, selv med hard/hard.

Nå i turn 226 har jeg 64 settlement's og er i krig med alle andre enn papale statene. Jeg vill ikke akkurat si jeg sliter med å holde fienden unna, ikke engang med militia. På rome brukte jeg lang tid på meduium/medium og jeg ble mindre irritert. På M2 må jeg innimellom ta noen pauser fordi realisme og de vanlige bugsa gjør meg irritert. Det går ikke ann å kjempe med kun infanteri på en slag mark nå.

På Rome er det ingen problemer med det, siden de reagerer fort og trenger ikke å løpe en kilometer mot en fyr mens resten av fienden står rett foran dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...