Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hvite striper i kølsvart hår?


Anonym5656

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har temmelig kølsvart hår og hadde tenkt til å få noen freshe lyse/hvite striper i håret(liker kontrastene med svart og lyst/hvitt). Er dette noe jeg kan gjøre hjemme med vanelig hårbleking? Jeg er litt redd for jeg at jeg skal ende opp med brune striper isteden for hvite.

 

Er det dyrt hos frisør da? Vil helst bruke så lite penger som mulig :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Axby2kEH

Å få svart hår helt hvitt krever MYE bleking. Du kan muuuligens få det til, men sjansen er stor for at du heller ender opp med orange(?!?) eller gult hår. Det er temmelig ulekkert. Så hard bleking vil også skade håret ditt og gjøre det veldig tørt.

Lenke til kommentar

Mkay, isåfall. Ellers er det vel ikke noe problem å stripe håret selv, bare pass på at det står "blonde" og ikke "brown" på pakken. Hvordan du striper håret vet jeg egentlig ikke. Spør folk i kassen der hvor du kjøper hårfarge bare.

 

EDIT: Ser ut som damen over meg vet mye mer om dette en meg. Ikke hør på meg :)

Endret av Vorpal
Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Du bør dra til frisør hvis du ønsker et bra resultat.

Frisøren har mye bedre produkter + de vet hva de holder på med..

 

Jeg pleier å betale ca 400 for helstriper (hette altså).

Og frisøren vet sånn ca hvordan resultatet blir og kan fraråde deg hvis det ikke blir bra.

 

Og blir de orange har du noen å skylde på :)

Lenke til kommentar
Med mindre de gjør det uansett bare for å tjene penger.

 

Men ja, dra til en frisør med godt rykte, så kan det godt hende det blir kjempefint =)

8658325[/snapback]

Det er svært skjeldent de gjør det får å tjene penger. Hvertfall her jeg bor, og hvis det blir stykt så har jo de ansvaret...

Så tviler på at de gidder å sette sitt eget rykte på spill for 400 kr liksom...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...