Jørgen Sørheim Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 lock er litt for imba imo no. dotene får altfor mye spell dmg. i av med 2-4 locker i def som doter alt som mounter forbi kan ingen slippe gjennom. seriøst agony og corruptin fra en affliction lock kan drepe de fleste, og det pluss siphon life, immolate og unstable corruptin kan drepe en full tier 3 warrior fult buffet. eg forstår grunnen til at de buffet alle doter, men de kunne ventet med det til TBC 7528195[/snapback] Det er ikke så voldsomme oppgraderinger det er snakk om. Corruption får nå 120% av +dmg, så hadde du +100dmg før patchen, har corruption nå "120". CoA får 160%, og Siphon life får 200% (men den får også mengden delt på to pga healing-delen, så det blir egentlig bare 100% om man tenker på skade). Og, som sagt tidligere, det er en del folk som har godt med +dmg (og AP på motsatt side av leiren) som PvPer nå. En fersk 60-lock med hovedfokus på sta/int (og spirit, det er noen av dem også) tar ikke ned særlig mye med Corr + CoA alene. Men, jeg kan godt skjønne at enkelte ferske 60-er med 3k hp syns det er litt surt å bli dottet ned av to-tre warlocker når de rir forbi SH/IB gy, men det er ingenting som hindrer dem i å dismounte og karnøfle de som forsvarer. Et tilsvarende forsvar kan jo også et par huntere (traps + multishot) eller mager (frost nova + AoE) varte opp med. Det er ikke bare fryd og gammen for warlocker heller, personlig har jeg store problemer med godt gearete paladiner om de kommer nær (og det går jo fort med Hammer of justice). Pang, så er jeg stunlocket og blir crittet for en magic-skole som ikke kan resistes. Bruker jeg DC og prøver å få litt avstand, så er det Repentance mens de healer til 100% og begynner på nytt.
PSV Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 (endret) Hvis man er level 60 og ennå ikke har forstått at +dmg er veien og gå, gjør man noe galt Psilo: +holy damage er svært ofte resisted i pvp sammenheng, aner ikke hvorfor. Men har så langt kun fått 25% resists.. +5 All Resistances? heh.. Endret 18. desember 2006 av Per-Stian
Jørgen Sørheim Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Jaha, går +5 på shoulders, 5 på back og 20 fra MotW inn på holy, selv om det ikke står oppført på char-infoen? Uansett, 30 resistance max, big deal.
likferd Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 (endret) Balanced, er ordet du leter etter min venn 50 sec stun fortjener en lmao, det er 12 sekunder... Vi har 12 sec stunlock klar hvert minutt, balanced imo. 7528234[/snapback] Ja det er balanced som faen at dere kan stunlocke like lenge som en rogue, bare dere har plate armor, healing og bubble <3 Er mer redd for palla DPS enn warrior, når jeg møter warrior i BG da tenker jeg "Yezzda endelig noe jeg kan drepe!!111oneon" Ufattelig glad for at jeg ikke spiller Horde under GM stæsj farminga, det og møte på en palla må være kos, dere trenger jo bare 6 av den 12 secs stunnen for og drepe noen så... 7528307[/snapback] Merkelig at du sier det, for med second wind og stunresist talents har jeg aldri tatt roguer så lett som nå med warrior Mulig det er fordi alle roguer er specce cloak of lol eller noe.. Endret 18. desember 2006 av likferd
Zelda_ Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 før pathen var de nok en av de dårligste i 1vs1 pvp sammen med druid. Hvor er warrior? 7528562[/snapback] warrior er en rar class. noen mener de er imba noen mener de e ubrukelig. sannheten er... warrior blir ok med fulle epic. da kan de eie de fleste. MEN når det er snakk om en meget god player er warrior sjanseløs self om han er like god. sånn er det for warrior mot mange classer. eg kan gå rundt i bg hele dagen og ikke tape en fair 1vs1 kamp, men det sec eg møter eg good mage, hunter, rogue druid, priest, shammy, pally eller warlock er man sjanseløs hvis man ikke har masse flaks eller en healer med seg. problemet til warrior er at de er eneste classen som er 100% avhening å få dmg på seg får å gjøre dmg. dette e pga vi har rage. derfor er vi utstyrt med svært lite som gjør at vi kan overleve. er svært villig til å diskutere dette. men plz ikke kom med "warrior har plate! og det tar mest dmg! og de har mest hp! derfor er de imba!" det e bare bullshit
PSV Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Som paladin ser lista mi noe lunde slik ut i pvp nå.. Fra lett til vanskelig.. 1. Warriors (Har ikke tapt til en siden jeg nådde level 60 i 1v1.) 2. Rogues (Også super lett, bare holde de ute av stealth hele tiden, tapt max 2 ganger mot en rogue i 1v1.) 3. Shamans (Helt latterlig lett å banke nå, spesiellt de som speccer full Enhancement.) 4. Mages (Takler disse ganske greit egentlig, FrR/FR aura, og så er det bare å daske på.) 5. Druids (Disse er nesten lettere enn mage, bortsett fra at de kan heale. Balance kan blir hardt noen få ganger.) 6. Hunters (Helt greie å slåss imot egentlig, går raskt nok ned bare jeg kommer innpå.) 7. Priests (Shadow er pisseasy, Holy noe verre, p.g.a saftige heals derfor sjuende.) 8. Warlocks (Disse er verst, med en fæl lengde til nestemann, 41aff locks er umulige da de nuker meg hardt med UA og slikt. Felguard-locks er noe lettere.) Andre paladins er mer eller mindre snakk om gear.
Be__bad Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 hmm.. så loladinen "dasker" =P måtte bare
DirtyBit Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 (endret) Som paladin ser lista mi noe lunde slik ut i pvp nå.. Fra lett til vanskelig.. 1. Warriors (Har ikke tapt til en siden jeg nådde level 60 i 1v1.) 2. Rogues (Også super lett, bare holde de ute av stealth hele tiden, tapt max 2 ganger mot en rogue i 1v1.) 3. Shamans (Helt latterlig lett å banke nå, spesiellt de som speccer full Enhancement.) 4. Mages (Takler disse ganske greit egentlig, FrR/FR aura, og så er det bare å daske på.) 5. Druids (Disse er nesten lettere enn mage, bortsett fra at de kan heale. Balance kan blir hardt noen få ganger.) 6. Hunters (Helt greie å slåss imot egentlig, går raskt nok ned bare jeg kommer innpå.) 7. Priests (Shadow er pisseasy, Holy noe verre, p.g.a saftige heals derfor sjuende.) 8. Warlocks (Disse er verst, med en fæl lengde til nestemann, 41aff locks er umulige da de nuker meg hardt med UA og slikt. Felguard-locks er noe lettere.) Andre paladins er mer eller mindre snakk om gear. 7529156[/snapback] Sier mye om ossen folka på servern din pvper... shadowpriests skulle vaska gulvet med deg... silence gg.. huntere kiter deg hvis de er gode, roguer tar deg hvis de starter, er bare å starte med å stunne mest mulig helt til de bubler å starter å heale, gå i range å vente på restealth og repeat, er paladin for close popper man evation og sprint og crip poison kiter + blind + vanish.. ossen realm spiller du på? RP? PVE? skal se om jeg får dreis på youtube og ossen det funker (hakke giddi sjekka enda ossen man laster opp) så kan jeg fyre opp et par fraps filmer ossen man dreper paladins , kan drepe med roguen min og warlocken til bror mi.. Endret 18. desember 2006 av Darkey
Loeve Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Lett for hunters å kite når de omtrent kan stunlocke deg til døde, ja.
Sindrelol Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Darkey: Tenk om Per-Stian er flinkere enn den average'e paladinen da? Det er ikke sagt at shadowpriests MÅ vinne hver kamp, siden de er en bra class. Skills er den sterkeste faktoren som overgår både gear og class. (Kanskje med unntak av alle Felguard-warlocksa hvis skill er unødvendig)
Sink Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Darkey: Tenk om Per-Stian er flinkere enn den average'e paladinen da?Det er ikke sagt at shadowpriests MÅ vinne hver kamp, siden de er en bra class. Skills er den sterkeste faktoren som overgår både gear og class. (Kanskje med unntak av alle Felguard-warlocksa hvis skill er unødvendig) 7529763[/snapback] shadowpriest er ikke en klasse, det er en specc.
M@R7!N Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 (endret) Ja, seff, Silence er jo GG når du har repentance og stuns, + crusaderstrike som funker mens du er silenca. Endret 18. desember 2006 av M@R7!N
PSV Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 (endret) Ja, seff, Silence er jo GG når du har repentance og stuns, + crusaderstrike som funker mens du er silenca. 7529965[/snapback] Hmm, og siden når kunne man silence mens man er repentanced? edit: erm, ok, det der mistolket jeg litt... Endret 18. desember 2006 av Per-Stian
DirtyBit Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Lett for hunters å kite når de omtrent kan stunlocke deg til døde, ja. 7529601[/snapback] en hunter har da lengre range på skillsa sine enn en paladin..
Loeve Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Og paladins har to stuns med range og to bobler for å komme seg innpå? Så fremt man ikke jallaspeccer fullt ut med imp wingclip og conc. shot så er det pent lite man kan gjøre for å holde en paladin på avstand i lengden.
PSV Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 (endret) Løpe på 40yards range og spamme arcane shot, tihi. Og Blessing of Freedom skulle vel ordne opp i Imp. Wing Clip, Concussive Shot tingen. Endret 18. desember 2006 av Per-Stian
Sindrelol Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 (endret) Darkey: Tenk om Per-Stian er flinkere enn den average'e paladinen da?Det er ikke sagt at shadowpriests MÅ vinne hver kamp, siden de er en bra class. Skills er den sterkeste faktoren som overgår både gear og class. (Kanskje med unntak av alle Felguard-warlocksa hvis skill er unødvendig) 7529763[/snapback] shadowpriest er ikke en klasse, det er en specc. 7529950[/snapback] Shadowpriest er en class jo, men ikke en egen class. Og ettersom shadow er pvpspecet deres, valgte jeg å si shadowpriest i stedet for priest. Uansett spiller det liten rolle og det er ikke vits å pirke på sånt. Endret 18. desember 2006 av Sindrelol
likferd Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 (endret) Manaburn er nøkkelen for å ta en paladin som priest. Hvertfall dpsadins som løper rundt i r13 gear med 2000 mana Endret 18. desember 2006 av likferd
PSV Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Manaburn er nøkkelen for å ta en paladin som priest. Hvertfall dpsadins som løper rundt i r13 gear med 2000 mana 7530905[/snapback] Mja, nå er ikke rank13 gearet til pala verken lite mana på eller særlig dps-vennlig da.
DirtyBit Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Funker på alt som er.. http://www.youtube.com/watch?v=20TboiNSbNc pokkers youtube fucker opp kvaliteten av en eller annen grunn T_T
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå