Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vennen min (pålogget konto) nekter meg å ha sex!

Stone_Sour

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har det seg sånn at jeg (eike) har nylig gått til anskaffelse av meget pen og seksuell kjæreste, og i den sammenheng tenkte jeg at vi kunne ha sex her istedenfor å gå hele veien hjem, men han nekter å la andre ha sex i sengen hans, hva skal jeg gjøre? Vær så snill! Si til han at han må la oss få lov

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147
Skrevet

Nå vet jeg ikke helt hva du spør om :hmm:

Skrevet

Jeg tilbød han å bli med, men han nekter fremdeles.

Jeg prøvde å beføle han, kjæresten min prøvde å beføle han, men han ville fremdeles ikke.

Det må finnes noe jeg kan gjøre, kan dere hjelpsomme sjeler være så snill å si hva?

Skrevet

Nå har vi også prøvd å bare ligge oss i sengen hans og begynne, men han bare tar tak i foten min å rister den slik at det er umulig å gjøre noe!

Utrolig irriterende, jeg er KÅT!

Gjest Bruker-95147
Skrevet

Jeg tror jeg heller skal spise middag jeg :)

Skrevet

Hvorfor ikke bare sette i gang og se hva han gjør da :p

Eller få han til å gjøre et eller annet som gjør at han forlater romet, for så å låse døra elns.

Hadde ikke latt noen andre hatt sex i senga mi heller!

Skrevet
Hei Stone_Sour... Du er rar  :ermm:

7522548[/snapback]

Er jeg rar fordi jeg ikke vil la vennen min ha sex med damen i sengen min mens jeg ser på?

(Det var forresten vennen min som postet tråden, og postene over).

Skrevet
Er jeg rar fordi jeg ikke vil la vennen min ha sex med damen i sengen min mens jeg ser på?

(Det var forresten vennen min som postet tråden, og postene over).

7522574[/snapback]

Vennen din er rar da..

Skrevet (endret)

Tror jeg har fattet det..

Trådstarter er vennen til eier av konto (brukernavnet). Han (trådstarter) vil ha sex med sin kjære hos hans venn (eier av konto) i vennens seng. Men han (eier av konto) vil ikke la de ha sex i hans seng.

Har jeg rett?

Endret av Andreas-J
Skrevet (endret)

Korrekt. Jeg fikk dem vekk nå. Mulig de har seg i gangen min, men da er ikke det mitt problem lenger.

Vennen min (Eike_Oak) ville spørre dere forumfolk om deres mening.

Endret av Stone_Sour
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...