Gå til innhold

Ville det vært Grand Marshal snarvei eller ikke?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke hvor du har fått en så teit informasjon fra :hmm:

Før dette systemet måtte du komme deg til rank 13(eller er det 14 ranks?) for å få kjøpt grand marshal sverd og lignende. Du kan da etter det bruke det selvom du ikke er grand marshal lenger. Det ville bare vært idiotisk at man bare kunne brukt gearet og våpnene bare som grand marshal, for det ville vært teknisk umulig.

Skrevet

Stemmer at man kunne kjøpe alle ting - selv de man ikke kunne bruke før. Og bruke det når man hadde ranken. For de som gjorde det og hadde tinga i banken frem til nå - Kunne bruke de etter all denne tiden.

Skrevet
Stemmer at man kunne kjøpe alle ting - selv de man ikke kunne bruke før. Og bruke det når man hadde ranken. For de som gjorde det og hadde tinga i banken frem til nå - Kunne bruke de etter all denne tiden.

7520817[/snapback]

De kjøpte dem når de ikke hadde ranken, og kunne bruke dem nå som rank-systemet er borte? Jeg bare spurte siden jeg ikke leste noe om det fra Blizzard sin side, og tenkte kanskje de hadde glemte av denne glippen.

Skrevet

men rank 13 settene var jo mye dårligere enn nå en tid tilbake da. Ville de blitt oppdatert automatiks tro? Jeg har fortsatt det gamle rank10 paladin settet i banken, det uten spelldmg, kun med masse crit, str og sta.

Skrevet

Spurte en GM om det gikk ann å kjøpe, han sa nei. Jeg husker bare at ikonet var "kjøps-lovlig", men prøvde aldri. Gjør jeg det nå er det fordi jeg ikke har nok honor til å betale med, da blir ikonet svart.

Skrevet (endret)
men rank 13 settene var jo mye dårligere enn nå en tid tilbake da. Ville de blitt oppdatert automatiks tro? Jeg har fortsatt det gamle rank10 paladin settet i banken, det uten spelldmg, kun med masse crit, str og sta.

7521558[/snapback]

rank 12-13 settet ble automatisk oppgradert, ja.

Endret av eMPea
Skrevet

En på servern vår, Paladin med navn Arnie, kjøppte fullt rank13 sett og alle GM våpnene for år siden, han går gladelig rundt i de nå. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...