dioX Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 Hei, lurer nå hva som har skjedd med accen min. Jeg får ikke opp noen servere som er secura. enda jeg aldrig har hatt én eneste cs cheat på pc'n (det er en til som har passord mitt.) Så hva skjer egentelig når man blir banna? trodde man fikk opp serverne men blir får error når man prøver og joine. Blir jo lite vits og prøve ringe til valve hvis det viser seg at jeg er banna.
Gissan Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 Hei, lurer nå hva som har skjedd med accen min. Jeg får ikke opp noen servere som er secura. enda jeg aldrig har hatt én eneste cs cheat på pc'n (det er en til som har passord mitt.) Så hva skjer egentelig når man blir banna? trodde man fikk opp serverne men blir får error når man prøver og joine. Blir jo lite vits og prøve ringe til valve hvis det viser seg at jeg er banna. 7517405[/snapback] Hvis ikke serveren blir vist kan det være en innstilling som gjør at den ikke søker etter Secured servere.. Gå på filter og se der.
dioX Skrevet 16. desember 2006 Forfatter Skrevet 16. desember 2006 det var sånn ca det første jeg gjorde.
Gissan Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 det var sånn ca det første jeg gjorde. 7517432[/snapback] Hvis den ikke finner VAC-servere kan sånn som jeg ser det filteret være det eneste som er i veien..
dioX Skrevet 16. desember 2006 Forfatter Skrevet 16. desember 2006 Godt Mulig.. *Laste/prøve the all-seeing eye*
binko Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 Mmm.... "The Allseeing Eye"... Er det sånn at det er noe man laster ned som kan filtrere bedre enn det som følger med steam? (password, VAC osv) Er det noe "alle" har som jeg har gått glipp av? Hvor kan jeg få det hen da?
AiKi Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 Serverbrowseren i Steam/CS er ikke akkurat noe å juble for, derfor har man All-Seeing Eye. Jeg bruker det ikke, men skal da være kjekt for å finne venner som spiller andre spill og slikt. Link: The All-Seeing Eye
Camper_killer Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 I dag fungerte ikke securfiltergreia for meg heller.
DurinVIII Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 Favorittene er vel nede, tror jeg. Mye tull fortsatt etter strømbruddet i går.
imfrommanndame Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 Nå har ikke Steam funka optimalt gjennom helga heller da..
Camron Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 Når har vel ikke Steam funka optimalt noen sinne, egentlig.
dioX Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Skrevet 17. desember 2006 Er det VAC som er nede? Jeg titta litt mer på serverne som kom opp og så alle de kjente serverne som egentlig var secura. Men kan noen fortelle hva som har skjedd? strømbrudd?
Mow Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 VAC har vært oppe og kjørt siden rundt 4 i natt. Dette skjedde (tar meg ikke tid til å oversette:p) Mother nature has reared its sometimes ugly head in the Bellevue/Seattle area (entire north western region of the United States is being affected), where Valve HQ is primarily established. High winds have caused massive damage throughout the area, taking out power lines in most residential communities, creating prolonging blackouts for millions of people. Contrary to popular belief, the Steam authentication servers need electricity to run, not the blood of a virgin. Put one and one together, and you realize that because there is no electricity to power these servers, this is why you cannot play your Steam games. Last I was told, before his laptop's battery finally ran out as he sat typing in his pitch black office, is that there is no indication as to when power will be restored or when Steam services will resume in full. Hold on to your knickers...
Rambo116 Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 Noen ganger kan du bli bannet for at du har noen venner som har cheatet... venner på steam altså. De på VAC har gjort det mange ganger.... eller så er det han vennen din som har cheata....
iNeo Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 Noen ganger kan du bli bannet for at du har noen venner som har cheatet... venner på steam altså. De på VAC har gjort det mange ganger.... eller så er det han vennen din som har cheata.... 7587358[/snapback] Rettelse Du blir ikke banna av VAC sånn uten videre. VAC kan ikke styres manuelt, den er automatisk som betyr at hvis du cheater blir du banna, hvis du ikke cheater blir du ikke banna!
simzERK Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 VAC, er et system som leter igjennom csstrike mappa di etter cheats
iNeo Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 VAC, er et system som leter igjennom csstrike mappa di etter cheats 7591787[/snapback] Nei. Den søker i lista over prosesser som kjører, for å se om det er cheats kjørende. Den søker ikke igjennom pc'en din!
Jooakim Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 VAC, er et system som leter igjennom csstrike mappa di etter cheats 7591787[/snapback] Nei. Den søker i lista over prosesser som kjører, for å se om det er cheats kjørende. Den søker ikke igjennom pc'en din! 7594064[/snapback] Hæ? Hvordan kan den da finne ut at jeg har en .dll-fil i Counter-Strike-mappen som fungerer som cheat? :--o
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå