Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva skal jeg gjøre nå?


Gjest Guest

Anbefalte innlegg

Ble sammen med ei jente på torsdag, alt klaffet og vi er nå kjærester. Jeg er 21 år, hun er 22 år, begge bor fortsatt hjemme ( :blush: ) Denne helga er hun bortreist så vi treffes ikke før på mandag. Jeg har veldig lite erfaring rundt jenter, da dette er mitt første forhold ( :blush: ) Forventer jenta at vi ser hverandre hver eneste dag og finner på noe? Hva gjør et kjærestepar? Noen som kan gi meg noen gode tips/forslag?

Svar fra jenter mottas med et ekstra stort TAKK!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Forventer jenta at vi ser hverandre hver eneste dag og finner på noe?

7516811[/snapback]

Ikke hver dag, men ganske ofte. Du skal ha et liv ved siden av også, ikke være slave på fulltid.
Hva gjør et kjærestepar?

7516811[/snapback]

Har det bra i hverandres samvær. Grunnen til at svaret mitt var såpass generelt er at det ikke finnes noen fasit. Man har sex, spiser middag, drar på kino, ser film, handler,... alt man gjør til vanlig kan man gjerne ha med seg partneren på, men vanligvis prøver man å gjøre artige ting sammen. Ikke slik: "Hei, jeg skal på rema 1000 og handle mer zalo, vil du være med?".

Å snakke sammen er viktig, akkurat som i sosialt samvær med andre mennesker.

Lenke til kommentar

Gratulerer!

 

Siden dere har blitt sammen går jeg ut i fra at dere har en del felles interesser, og da skal det ikke være så vanskelig å finne på noe å gjøre på. Liker dere fotball så går dere på fotballkamp, liker dere turer så ta dere en tur osv. For meg er det lite som slår en dag på snowboard med en jeg er glad i, men det er også kos og bare sitte hjemme og se en film.

 

Jeg syns ikke dere skal være med hverandre hver dag, lett å bli for avhengig av hver andre på den måten. Vær med hverandre når det passer, og ikke tenk så mye på akkurat hvor ofte det blir.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...