Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva vil hun? Liker hun meg?


Gjest Forvirret_gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Forvirret_gjest

Til moderator:

Jeg poster som gjest pga det er mange jeg kjenner som leser her, og jeg vil helst ikke la de få vite at det er meg... Hvis det ikke er noen god grunn så sorry.. :)

 

Det har seg sånn at jeg liker ei jente. Men jeg vet ikke om hun liker meg. Det virker på en måte som om vi har god kontakt iblant, kan snakke veldig lenge av og til, men hun ser meg sjelden i øynene.. Sjenert kanskje? Så virker det som veninnen hennes liker meg. Jeg lurer på om hun kanskje ikke vil såre venninnen sin eller noe sånt, at det er derfor jeg føler hun tar på en måte litt avstand... eller sjelden tar initiativet til å starte en samtale eller noe sånt. Det har sjedd før, menn da har det vært slik at noen truet henne med noe hvis hun var eller snakket med meg. Vet at hun venninnen hennes ikke er sånn da.

 

Så noen som tror de vet hva som sjer? Er litt forvirret her

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hun ikke gitt noen tegn på at hun liker deg i det hele tatt? Når ei jente ikke ser deg i øynene, kan det være flere årsaker. Det ene er at hun ikke liker deg og ikke vil gi deg oppmerksomhet. Det andre er at hun spiller kostbar. Det tredje er at hun rett og slett ikke er oppmerksom på deg (du er bare en flue som henger rundt henne og hun ser på deg som en venn)

 

Hva enn det er, så må du beskrive situasjonen litt bedre til oss sånn at vi kan svare deg bedre. :w00t:

Lenke til kommentar
Har hun ikke gitt noen tegn på at hun liker deg i det hele tatt? Når ei jente ikke ser deg i øynene, kan det være flere årsaker. Det ene er at hun ikke liker deg og ikke vil gi deg oppmerksomhet. Det andre er at hun spiller kostbar. Det tredje er at hun rett og slett ikke er oppmerksom på deg (du er bare en flue som henger rundt henne og hun ser på deg som en venn)

 

Hva enn det er, så må du beskrive situasjonen litt bedre til oss sånn at vi kan svare deg bedre. :w00t:

7512122[/snapback]

Hun har jaffal likt meg, men det er et par år siden nesten. Er ikke så lenge siden hun sa til noen at hun syns jeg var søt... men er ikke akkurat det jeg forbinder med å like noen lenger. Om det er det siste alternativet ditt så er det merkelig, for hun ser de andre vennene sine i øynene. Hun gjør det litt med meg og, men veldig kort liksom.. sjelden lengre enn 2 sek liksom

Lenke til kommentar

Da er det bare én ting å gjøre; test om hun liker deg. Gå inn i intimitetssonen hennes, heh. Hørt om det før? Dvs, at du går så nært henne som overhodet mulig. Hvis hun ikke liker deg eller vil ha deg nærmere i livet hennes, så vil hun trekke seg litt tilbake og få deg på avstand. Hvis hun liker deg og ditt selskap, så blir hun ikke å trekke seg tilbake. Dette er ikke noe tull, det funker. Bare prøv å nærme deg henne forsiktig :D

Lenke til kommentar
Da er det bare én ting å gjøre; test om hun liker deg. Gå inn i intimitetssonen hennes, heh. Hørt om det før? Dvs, at du går så nært henne som overhodet mulig. Hvis hun ikke liker deg eller vil ha deg nærmere i livet hennes, så vil hun trekke seg litt tilbake og få deg på avstand. Hvis hun liker deg og ditt selskap, så blir hun ikke å trekke seg tilbake. Dette er ikke noe tull, det funker. Bare prøv å nærme deg henne forsiktig  :D

7512258[/snapback]

Takk :) Nei ikke hørt om det før da.. men hehe. Kan du forklare kanskje litt bedre hva du mener med å gå nært på henne? Men takk for svar, vet at det kanskje kan vær vanskelig å svare når du ikke vet noe særlig. men det gjør jo ikke jeg heller så :)

Lenke til kommentar

At du fysisk nærmer deg henne. Du står nært kroppen hennes, hvis du er innenfor armlengden hennes, er du på en måte i intimitetssonen. Hvis en person absolutt ikke liker deg, så vil denne personen definitivt nekte deg å være der, da vil hun trekke seg et par skritt tilbake.

 

En annen ting som kan være kjekt, hvis hun tar på deg mens hun snakker, f.eks på skulderen, da kan det være et tegn på at hun liker deg.

Lenke til kommentar
At du fysisk nærmer deg henne. Du står nært kroppen hennes, hvis du er innenfor armlengden hennes, er du på en måte i intimitetssonen. Hvis en person absolutt ikke liker deg, så vil denne personen definitivt nekte deg å være der, da vil hun trekke seg et par skritt tilbake.

 

En annen ting som kan være kjekt, hvis hun tar på deg mens hun snakker, f.eks på skulderen, da kan det være et tegn på at hun liker deg.

7512284[/snapback]

Okei.. sitter jo en del innenfor denne lengden med ho da. Trekker seg ikke tilbake. Men ho er ikke den som tar på folk når ho snakker egentlig så hadde ikke forventet det egentlig hehe. Ho er litt sjenert iblant.

Lenke til kommentar
At du fysisk nærmer deg henne. Du står nært kroppen hennes, hvis du er innenfor armlengden hennes, er du på en måte i intimitetssonen. Hvis en person absolutt ikke liker deg, så vil denne personen definitivt nekte deg å være der, da vil hun trekke seg et par skritt tilbake.

7512284[/snapback]

 

Sikker på det? Jeg er da innenfor intimsonen på ei jente i klassa mi ofte, men er rimelig sikker på at hun ikke liker meg.

Lenke til kommentar
At du fysisk nærmer deg henne. Du står nært kroppen hennes, hvis du er innenfor armlengden hennes, er du på en måte i intimitetssonen. Hvis en person absolutt ikke liker deg, så vil denne personen definitivt nekte deg å være der, da vil hun trekke seg et par skritt tilbake.

7512284[/snapback]

 

Sikker på det? Jeg er da innenfor intimsonen på ei jente i klassa mi ofte, men er rimelig sikker på at hun ikke liker meg.

7513927[/snapback]

Ville ikke gjort det til en regel. Spesielt ikke på skolen, da er man å klenger på hverandre så mye, man duller og dytter borti hverandre hele dagen. Det var mere rettet mot ei litt mere voksen jente som man treffer andre plasser. Men uansett. Det fins tusen andre ting man kan sjekke opp jenta med. Sjekk kroppsspråket hennes hvis du/dere kan noe om det. Jævli nyttig :p

 

Ett hint: Når du prater til henne, sitter hun med hodet lent til siden f.eks? Hvor peker føttene hennes, er dem krysset? Reiser hun øyenbrynene etterfulgt av et raskt smil. Tar hun på deg når hun snakker til deg? Prøver hun å tone ned stemmen sin til ditt nivå for å harmonisere samtalen? Har hun øyekontakt mere enn 5-6 sekunder om gangen? Det fins mange sånne ting man kan sjekke på. :cry:

Endret av Databamse
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
Ett hint: Når du prater til henne, sitter hun med hodet lent til siden f.eks? Hvor peker føttene hennes, er dem krysset? Reiser hun øyenbrynene etterfulgt av et raskt smil. Tar hun på deg når hun snakker til deg? Prøver hun å tone ned stemmen sin til ditt nivå for å harmonisere samtalen? Har hun øyekontakt mere enn 5-6 sekunder om gangen? Det fins mange sånne ting man kan sjekke på.  :cry:

7514760[/snapback]

 

Wtf? Har det noe å si da? :dontgetit:

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
At du fysisk nærmer deg henne. Du står nært kroppen hennes, hvis du er innenfor armlengden hennes, er du på en måte i intimitetssonen. Hvis en person absolutt ikke liker deg, så vil denne personen definitivt nekte deg å være der, da vil hun trekke seg et par skritt tilbake.

7512284[/snapback]

 

Sikker på det? Jeg er da innenfor intimsonen på ei jente i klassa mi ofte, men er rimelig sikker på at hun ikke liker meg.

7513927[/snapback]

Reiser hun øyenbrynene etterfulgt av et raskt smil. Prøver hun å tone ned stemmen sin til ditt nivå for å harmonisere samtalen? Har hun øyekontakt mere enn 5-6 sekunder om gangen?

7514760[/snapback]

1. check

2. check

3. er vel det som er problemet... det sjer veldig sjelden:p

Lenke til kommentar
Det kan hende at hun bare er sjenert (hvordan er selvtilliten hennes ellers?), men lite øyekontakt er ofte et litt dårlig tegn.

7519454[/snapback]

såvidt jeg vet så har hun god nok selvtillit, men tror kannsje det kan være at hun er sjenert! at vi må bli enda bere kjent. men ska trefe ho snart så får se:P

Lenke til kommentar

kom på ein ting da. tror ho er litt sjenert. fordi hun tar alltid initiativet til å starte en samtale på msn å så videre, og litt "gid" på sluten liksom. vet ike om det har noe å si jeg men. vi har jule ferie nå så får ike set ho på en stund. men ho fik gave av meg da:D he he

Lenke til kommentar
og litt "gid" på sluten liksom.

7539779[/snapback]

Hæ ?

 

Det kan alltid være enklere å snakke om ting på msn, men pass for all del på at dere ikke mister kontakten i det virkelige liv. For mye msn fremfor vanlig sosial omgang = snarveien til vennefella.

7539814[/snapback]

gid = gla i deg

 

joda vi snakker i real life og liksom. har snaket ilag i mer en en timee liksom, sjedd fler ganger d så vi får jo kontakt. bare nevnte d:) men er usikkar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...