Gå til innhold

storm i seattle - steam nede

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan noen gå inn på 84.49.16.22:27016

Og prate med vis det er en admin der da og si de skal unbanne 5995 STEAM_0:1:3680897 0 04:37 33 0, ble banna for over 2 uker sia ved en feil.. han som var admin her Crazyartic_bob(noe lignende bob var det ihvertfall) det skjedde lørdag ettermiddag/kveld.

Er yndlings serveren min og det er skjipt å være banna der, blir jeg ikke unbanna må jeg nesten kjøpe ny steam:S

Skrevet

det som er det beste med det er at jeg kan spille.. jeg er en av de heldige 3, 100 ppl. haha.. men kjipt for dere som ikke kan logge dere in da :snufs:

jeg kan logge meg inn å ut så¨my jeg vil :p

Skrevet

Og prate med vis det er en admin der da og si de skal unbanne 5995 STEAM_0:1:3680897 0 04:37 33 0, ble banna for over 2 uker sia ved en feil.. han som var admin her Crazyartic_bob(noe lignende bob var det ihvertfall) det skjedde lørdag ettermiddag/kveld.

Er yndlings serveren min og det er skjipt å være banna der, blir jeg ikke unbanna må jeg nesten kjøpe ny steam:S

7512835[/snapback]

Hva er pingen?

Skrevet (endret)
Det funker som oftest for alle akuratt nå...

7513334[/snapback]

Jeg og kom innpå

så de har ikke fikset det da?

Men opplever at Friends funksjonen ikke fungerer.

Endret av Feltherre
Skrevet

7512835[/snapback]

Hva er pingen?

7513241[/snapback]

pingen ligger lavt...er norsk server:D

Men hadde du giddi å hjulpet meg? :roll:

Skrevet

heregud eg er så forbanna det burde jo vert flere plasser som kunne styre steam ikkje bare på den mest storm fulle delen av kloden!!

MVH:sebbe1122 :thumbdown:

Skrevet (endret)

Ah, gikk ned for å lage meg frokost, og når jeg kommer opp igjen så funker det! :)

Måtte da prøve å retry connection 5 ganger før det funka..

Endret av _Scotty_
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...