Feltherre Skrevet 15. desember 2006 Skrevet 15. desember 2006 (endret) Hei trenger hjelp her jeg har netopp lastet ned en film,når filmen var ferdig nedlastet så pakket jeg den opp i WinRaR,og det kom fram to store mapper den ene heter VIDEO_TS og den andre heter AUDIO_TS.Det er da spørsmålet mitt kommer,er det mulig å gjør om alle disse mappene og filene til EN videofil? Om det finnes et slags program som kan dette eller noe annet. Er det noe du ikke forstår så spør meg. Takker for all hjelp Endret 15. desember 2006 av Feltherre
FransiS Skrevet 15. desember 2006 Skrevet 15. desember 2006 Åpn en av filene i VIDEO_TS i en dvd spiller så er filmen i gang.
Feltherre Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Skrevet 15. desember 2006 Åpn en av filene i VIDEO_TS i en dvd spiller så er filmen i gang. 7507883[/snapback] Ja jeg forstår det.Problemet er at jeg vil ha en videofil,ikke mange filer.
Hårek Skrevet 15. desember 2006 Skrevet 15. desember 2006 Da finner du et program som konverterer VOB til MPEG eller AVI. Plukket tilfeldig: http://www.yasasoft.com/magicdvdripper/md_download.htm
Feltherre Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Skrevet 15. desember 2006 (endret) Da finner du et program som konverterer VOB til MPEG eller AVI.Plukket tilfeldig: http://www.yasasoft.com/magicdvdripper/md_download.htm 7508039[/snapback] Takk for svaret problemet med dette programmet var at det ikke tok IFO filer eller BUP filer. Det er vanskelig å finne et program som smelter i sammen alle filene. Endret 15. desember 2006 av Feltherre
GeirGrusom Skrevet 15. desember 2006 Skrevet 15. desember 2006 Det er helt utrolig..... psst! les retningslinjene! Dette er en kopi av en DVD VOB filen inneholder videoen, alt det andre er annen data som teksting, titler, scener etc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå