Gjakmarrja Skrevet 15. desember 2006 Skrevet 15. desember 2006 Hei! Vel, jeg syns BF2 er et veldig gøy spill. Men det har vel egentlig ingenting med denne utfordringen å gjøre. Hvis man reverser protokollen, kan man da lage en selvskrevet klient, altså en egen BF2 versjon som kan koble til offesielle servere? Så sant jeg implementerer punkbuster også da? Av praktisk betydning er jo det helt bortkastet, men kan det la seg gjøre er vel spørsmålet?
Giddion Skrevet 15. desember 2006 Skrevet 15. desember 2006 (endret) hehe DICE klarte det (vel de reversete ikke, men laga det) så da kan vel du det også Men det er definitivt ikke lett. Men det er fult mulig i teorien. Endret 15. desember 2006 av Giddion
Gjakmarrja Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Skrevet 15. desember 2006 Genialt da, tenk å lage en ny klient med en "elendig" grafikk motor, hvor alt er veeeldig forenklet designet for å kjøre på lavytelse systemer. Kunne vært tøft da.
dabear Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Kan vel tenke meg at de laga denne nye klienten av andre grunner enn å kjøre bf2 på systemer med dårlig ytelse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå