cheeplix Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 Dritrått, her i Bærum var det vist ingen ting ivertfal 7505636[/snapback] Jo, det var det. Ganske bra og.
akarno Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 (endret) Var våken i hele går natt, var på lan og tok med meg mitt vakre d70s og stativ for å få tatt bilde om det skulle vise seg. (det skulle visst være her og.) Så begynte det å regne. Det har regnet konstant i det siste... Det skal jo ikke regne i Bergen! Har ikke fått tatt bilder ute på 50-dagers tid nå. Nevnte jeg at det har regnet konstant her i det siste? Endret 17. desember 2006 av Akarno
Republic3D Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 Var våken i hele går natt, var på lan og tok med meg mitt vakre d70s og stativ for å få tatt bilde om det skulle vise seg. (det skulle visst være her og.) Så begynte det å regne. Det har regnet konstant i det siste... Det skal jo ikke regne i Bergen! Har ikke fått tatt bilder ute på 50-dagers tid nå. Nevnte jeg at det har regnet konstant her i det siste? 7523088[/snapback] Kjøp en D200 så trenger du ikke bekymre deg så mye for regnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå