StupidNick Skrevet 14. desember 2006 Skrevet 14. desember 2006 Jeg har veldig lyst på en hvit sony psp, men finner ingen norske butikker som selger denne. er det noe som vet hvor jeg kan få kjøpt denne, i norge?
thomassit0 Skrevet 14. desember 2006 Skrevet 14. desember 2006 https://prisguiden.no/product.php?productId=45001
B4stian Skrevet 14. desember 2006 Skrevet 14. desember 2006 Koster vel helt nedi 1.999 kr. i butikk med Tekken-spillet og filmen: Chaos nå.
boundishh Skrevet 14. desember 2006 Skrevet 14. desember 2006 (endret) kjøpte min i japan i fjor.... nå nesten ett år senere får du kjøpt den i norge hos flere butikker Endret 14. desember 2006 av fanboy
Artistic.Hipster Skrevet 14. desember 2006 Skrevet 14. desember 2006 Er en del måneder siden den hvite PSP'en kom til norge når tror jeg. Men det er jo ingen overaskelse at norge ligger langt bak Japan når det kommer til SONY maskiner Jeg importerte min PSP nesten et år før den ble sluppet i norge, hadde sikkert gjort det samme med PS3 også hadde ikke SONY stengt Lik-Sang. Gikk litt OT nå da Men prøv butikker som EB Games eller Spiderman/game, har ikke sett noen hvite PSP'er på elkjøp iallefall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå