lillelisa Skrevet 14. desember 2006 Skrevet 14. desember 2006 vet noen om et program for å sikkerhetskopiere dvd-filmer? jeg har en del filmer jeg er veldig redd for som jeg gjerne vil ta backup av. jeg ønsker å kopiere filmene til imagefiler (.iso el.l). programmet bør være gratis eller billig.
amaab Skrevet 14. desember 2006 Skrevet 14. desember 2006 (endret) Hvis du finner DVD Decrypter et sted er det et meget fint program til å bruke til slikt. Edit. doom9.org er et fint sted og begynne. Endret 14. desember 2006 av _amaab
p@ge Skrevet 14. desember 2006 Skrevet 14. desember 2006 (endret) kanskje finner du noe her: http://www.digi.no/nettjuveler/?id=6613&uid=1002633 lykke til Endret 14. desember 2006 av gaggen
Krankemot Skrevet 14. desember 2006 Skrevet 14. desember 2006 Denne tråden inneholder ett spørsmål som vil føre til informasjon som KAN føre til piratvirksomhet og bør bli stengt (Viser til retningslinjene punkt #8 ) </wannabe moderator>
lillelisa Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Skrevet 14. desember 2006 (endret) Denne tråden inneholder ett spørsmål som vil føre til informasjon som KAN føre til piratvirksomhet og bør bli stengt (Viser til retningslinjene punkt #8 ) </wannabe moderator> 7501959[/snapback] utrolig idiotisk kommentar. det er da ingenting i denne tråden som fører til piratvirksomhet! da kan en jo liksågodt argumentere for at bare det å slå på en pc koblet til internett kan føre til piratvirksomhet, en kan jo komme til å laste ned warez.... jeg vil gjerne ta en sikkerhetskopi av mine dvder, og det er jeg i min fulle rett til. sjekk rettsavgjørelsene i dvd-jons sak mot økokrim for de som tviler. edit: takk til de som kom med gode forslag i stedet for å snakke tull om ting de ikke har greie på. Endret 14. desember 2006 av lillelisa
Krankemot Skrevet 14. desember 2006 Skrevet 14. desember 2006 Hehe, Innlegget var ment som litt latterliggjøring av av den delen av retningslinjene, for, som du selv påpeker "Bare det å slå på en pc koblet til internett kan føre til piratvirksomhet". Men ingen kan nekte for at det å kopiere dvder kan føre til piratvirksomhet Må bare beklage at innlegget irriterte deg, men la nå ikke tråden gå mer offtopic Ellers er dvd decrypter et genialt program som anbefales på det varmeste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå