Amored Skrevet 14. desember 2006 Skrevet 14. desember 2006 Liker du NGE? Hva liker du ved det? Hva liker du ikke ved det? Hva mangler?
Demonfudge Skrevet 14. desember 2006 Skrevet 14. desember 2006 Jeg liker ikke NGE. Jeg synes det blir for teit at man kan velge å bli jedi fra begynnelsen, og jeg synes at spillet har blitt fylt opp med drittunger vs sånn det var da jeg spilte. Synes også det blir feil å ha så få professions som man har nå. Noe av det jeg likte med gamle SWG var at man hadde muligheter, og man kunne mikse og trikse omtrent som man ville. Folk var hyggeligere før, og nå er det veldig mye "hlp plx!!11 klol". Mye som mangler og jeg skjønner ikke hvorfor SOE setter opp en server med pre-CU. Den hadde blitt full på liten tid tror jeg. Jeg har aldri vært bprto et annet MMORPG som har vært så bra sosialt sett, som det SWG var. Nei faen, jeg vil ha tilbake SWG slik det var før. Zentor Caders @ Eclipse
Amored Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Skrevet 14. desember 2006 Greit nok det der Men det der med drittunger kan ikke SOE gjøre så mye med. Og det med egne Pre-CU-server er jeg enig i, for da kunne jeg spilt det jeg også. Personlig synes jeg kontrollene nå er veldig mye lettere enn i alle fall CU (som for så vidt var likt som Pre-CU). Håper fler tar del i diskusjonen, fra begge sider helst... Litt dumt om alle kommer og hakker på SOE som ødelegger spillet (selv om jeg er litt enig), for de fortjener også noe ros (en sjelden gang). Amored Siriouk <TRM> @ Sunrunner Termi Jeham <TRM> @ Sunrunner
Amored Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Skrevet 14. desember 2006 Du er nok i mindretallet om å like NGE. 7502518[/snapback] Ja, men jeg skal vel ikke mobbes av den grunn?
Amored Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Skrevet 14. desember 2006 Har du blitt mobbet? 7502722[/snapback] Neida, men det virker litt som om folk rynker litt på pannen, når jeg sier at jeg liker NGE. Nå liker jeg NGE kun fordi jeg har gitt det en sjanse da. Jeg reagerte akkurat som dere i starten. Spilte ikk på ca. 6 mnd.
Demonfudge Skrevet 14. desember 2006 Skrevet 14. desember 2006 Regner med at de fleste her har gitt NGE en sjanse. Har hatt en konto som har vært aktiv helt siden release (sånn ca) og logger inn innimellom, men jeg synes SWG blir for dumt til å spille nå. Det er ødelagt imo. Og jeg vet det er flere som er enige med meg.
Amored Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Skrevet 14. desember 2006 Regner med at de fleste her har gitt NGE en sjanse. Har hatt en konto som har vært aktiv helt siden release (sånn ca) og logger inn innimellom, men jeg synes SWG blir for dumt til å spille nå. Det er ødelagt imo. Og jeg vet det er flere som er enige med meg. 7502854[/snapback] Hvis man vi gi det en sjanse bør man helst spille det ut måneden. Det handler jo bare om å tilpasse seg det "nye" spillet. Jeg brukte vel i alle fall en måned på å bli vant til det, og i dag, så går det helt flytende, faktisk bedre enn før. Selvsagt er det mange småting som irriterer meg; f.eks. target systemet og sånne ting, men det har jeg også begynt å tilpasse meg mer. Liker du Star Wars, så vil du spille Star Wars Galaxies, og derfor er det lettere å begynne å spille igjen. Hadde jeg ikke vært så stor fan av Star Wars, hadde jeg nok gitt meg ved NGE-launch.
Demonfudge Skrevet 14. desember 2006 Skrevet 14. desember 2006 Jeg vet om mange folk som har prøvd mer enn en måned, men som ikke liker NGE. Bare fordi man er SW fan så betyr det ikke at man VIL spille SWG. Jeg liker rett og slett ikke det de har gjort med spillet. Jeg liker mulighetene og alt det der. Player cities, det sosiale + +, men de negative tingene angående SWG tar overhånd gitt.
Amored Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Skrevet 14. desember 2006 Jeg vet om mange folk som har prøvd mer enn en måned, men som ikke liker NGE. Bare fordi man er SW fan så betyr det ikke at man VIL spille SWG. Jeg liker rett og slett ikke det de har gjort med spillet. Jeg liker mulighetene og alt det der. Player cities, det sosiale + +, men de negative tingene angående SWG tar overhånd gitt. 7502899[/snapback] Smak og behag Venter på Age of Conan til X360. Det kan bli moro. Alle er helt ferske i spillet.
Xeenon_ Skrevet 15. desember 2006 Skrevet 15. desember 2006 NGE er kreft. SWG pleide å være et avansert RPG med et stort antall muligheter. Nå er det bare nok et "Omg I gain teh exp and level upzors!1" MMORPG. Dette har skremt vekk den gamle kjernen av folk, de som gjorde SWG til det det var før pre-NGE, og i stedet kommer fjortisene på jakt etter noe nytt med "instant gratification" potensiale. Takk gud for SWGemu.
Amored Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Skrevet 15. desember 2006 Virker som det bare skyldes på de nye folka i spillet. Patetisk.
Amored Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Skrevet 15. desember 2006 Tror meg, det er ikke det som er verst. 7509371[/snapback] Neivel, men da skjønner jeg ikke hvorfor dere drar det inn.
Heradon Skrevet 15. desember 2006 Skrevet 15. desember 2006 (endret) Jeg har prøvd å like NGE, men klarte det ikke. Fordi det ble så fort monorøst. Det er min mening hvertfall. Jeg har fortsatt account kjørende, men dette er problemet med NGE fra mitt syns punkt wink.gif Eneste grunnen jeg er der, er for å hilse på ingame vennene mine der og fordi jeg sa at jeg skulle si ifra til dem når Pre-Cu release 1. All dungeons er for lette 2. Alle NPC'ene er for svake. Jeg kan lett banke 2-3 krayts dragon uten hjelp. 3. Jeg har gjort alle contentsa så jeg har ikke noen quest jeg kan gjøre =( 4. Det er dødskjedlig å starte en character, pågrunn av at du forca til å ta legacy quest 5. Professiona har for lite varierte skills 6. Spillet er mer bugga nå en noen gang 7. FPS is MMORGP spill funker bare ikke. Det er jo 1 sec med delay. 8. Craftere lager dårligere våpen en vanlig drops. 9. Ting går ikke decay 10. Det er ingenting som rare som man kan får tak i utenom Lavacrystal, men jeg er ikke jedi så det hjelper meg lite. 11. Det er en clonearmy av Bobba-fett 12. Kjøretøya kjører for fort, så umulig targete kjøretøy nesten ,og verdene har blitt så små pågrunn av Instant travel og raskere vechiles. 13. Jeg kan ikke bytte profession sånn uten videre 14. Det er så sykt mange som er ebay freaks og kjøper alle de gode tinga derfra så de har like mange ting som en veteran eller de kjøper SWG credits for real money og skaffer seg alt. 15. PVP suger... Pågrunn av FPS som jeg sa og fordi alt skjer i Restuss. Det er ikke noe særlig av den gode gammledagse GCW fighten. 16. Når man tar BH mission er 50% sjangse for at fienden befinner seg i Restuss og da blir du slaktet med engang. Så du får ikke drept bountien din. 17. Det er så mange drittunger der. 18. Det er så få folk der. 19. Det er mange ghost cities som burde ha vært fjerna. Fordi det er max 10 shuttler pr. planet. Når jeg bygger en by på en eller annen planet så kan jeg ikke jeg bygge shuttle. Fordi det er ikke plass til flere shuttle på planeten. Så ser jeg på kartet hvor det er shuttles, Oi det 7 ghost cities som har shuttle som aldri blir brukt og 3 shuttles som er i bruk( O_o) 11. Spillet er så himla monorøst. PvP i restuss å bruke de det lille utvalge av angrep. Endret 16. desember 2006 av Lubben
Amored Skrevet 16. desember 2006 Forfatter Skrevet 16. desember 2006 Ok. Der er det en del ting jeg er ganske uenig i. 3. Jeg har gjort alle contentsa så jeg har ikke noen quest jeg kan gjøre =( Har du Trials of Obi-Wan? Har du gjort alt der? Har du Rage of the Wookiees? Har du gjort alt der? 4. Det er dødskjedlig å starte en character, pågrunn av at du forca til å ta legacy quest Nei, du MÅ ikke gjøre legacy quest. Det er HELT frivillig. Det er ikke nødvendig engang. 10. Det er ingenting som rare som man kan får tak i utenom Lavacrystal, men jeg er ikke jedi så det hjelper meg lite. Var det så veldig mye mer før da? Jetpack er da fortsatt vanskelig å få tak i. 11. Det er en clonearmy av Bobba-fett Hæ!?? Clonearmy av Boba Fett? Hvis du snakker om DWB, så har den eksistert en god stund. 12. Kjøretøya kjører for fort, så umulig targete kjøretøy nesten ,og verdene har blitt så små pågrunn av Instant travel og raskere vechiles. Du merker jo nesten ikke forskjell på de. Og Instant Travel Vehicle er det ikke alle som har. Deriblant meg. 13. Jeg kan ikke bytte profession sånn uten videre Du kan bytte profession AKKURAT når det passer deg. 14. Det er så sykt mange som er ebay freaks og kjøper alle de gode tinga derfra så de har like mange ting som en veteran eller de kjøper SWG credits for real money og skaffer seg alt. Det er jo deres problem. 15. PVP suger... Pågrunn av FPS som jeg sa og fordi alt skjer i Restuss. Det er ikke noe særlig av den gode gammledagse GCW fighten. Hvis du tar deg en tur rundt omkring på planetene, så ser du at det skjer ganske mye andre steder også. Bl.a. Mos Eisley. PVP suger? Fordi du får bank? 17. Det er så mange drittunger der. Opp til DEG om du vil snakke med dem eller ikke. Finnes en IGNORE-funksjon der. 19. Det er mange ghost cities som burde ha vært fjerna. Fordi det er max 10 shuttler pr. planet. Når jeg bygger en by på en eller annen planet så kan jeg ikke jeg bygge shuttle. Fordi det er ikke plass til flere shuttle på planeten. Så ser jeg på kartet hvor det er shuttles, Oi det 7 ghost cities som har shuttle som aldri blir brukt og 3 shuttles som er i bruk( O_o) Kun 10? Kanskje du skal teste Sunrunner allikevel? 11. Spillet er så himla monorøst. PvP i restuss å bruke de det lille utvalge av angrep. Opp til deg selv om du vil ha mange angrep eller ikke. Du kan velge sånt faktisk. 12. Mange folk cheater ved å kjøpe SWG credits/items/power levling. Dette gjør spillet kjedlig. Når man har kjøpt et spill så er det lagd for at man skal bruke litt på sitte ög more seg med litt grinding og pvp. Hvis man absolutt vil hoppe over grindingen å det. Så hvorfor ikke spillet GuildWars eller SWG's Test Center. Du kan da fortsatte grinde sammen med folk. Det er bare å spørre det. Join meg på Sunrunner, så skal jeg få deg inn i en aktiv guild med rundt 300 medlemmer(TRM = Terra Rosa Militia), som faktisk er den mest respekterte på hele Sunrunner. Og jeg blir mer enn gjerne med og grinder, hvis du ønsker det. Jeg har en L37 BH, som bør få ræva i gir Ikke ta noe av dette personlig. Jeg er VELDIG aktiv i SWG, så jeg vet hva jeg snakker om når det handler om dagens SWG. Håper du tar deg en tur innom Sunrunner. Send meg PM om det er aktuelt
Heradon Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 (endret) 3. Jeg har gjort alle contentsa så jeg har ikke noen quest jeg kan gjøre =( Har du Trials of Obi-Wan? Har du gjort alt der? Har du Rage of the Wookiees? Har du gjort alt der Yupp... 4. Det er dødskjedlig å starte en character, pågrunn av at du forca til å ta legacy quest Nei, du MÅ ikke gjøre legacy quest. Det er HELT frivillig. Det er ikke nødvendig engang. Nei egentlig ikke. Fordi man får utrolig dårlig xp ved å grinde mobs og creatures. Så derfor er man forca til å gjøre Legacy 10. Det er ingenting som rare som man kan får tak i utenom Lavacrystal, men jeg er ikke jedi så det hjelper meg lite. Var det så veldig mye mer før da? Jetpack er da fortsatt vanskelig å få tak i. Jeg synes jetpack er lett å få tak. Før var den epic og nesten ingen hadde den. Nå har mange den. 11. Det er en clonearmy av Bobba-fett Hæ!?? Clonearmy av Boba Fett? Hvis du snakker om DWB, så har den eksistert en god stund. Nei, jeg snakker om alle de som går med mandalorian armor. Det er jo en hel arme der. Selv jeg har 2 mando set. 12. Kjøretøya kjører for fort, så umulig targete kjøretøy nesten ,og verdene har blitt så små pågrunn av Instant travel og raskere vechiles. Du merker jo nesten ikke forskjell på de. Og Instant Travel Vehicle er det ikke alle som har. Deriblant meg. Jeg merker det. Og forskjellen er stor. 13. Jeg kan ikke bytte profession sånn uten videre Du kan bytte profession AKKURAT når det passer deg. Nei, fordi prisen kommer opp til 50millioner. Jeg klarer ikke å betale så mye hele tiden. 14. Det er så sykt mange som er ebay freaks og kjøper alle de gode tinga derfra så de har like mange ting som en veteran eller de kjøper SWG credits for real money og skaffer seg alt. Det er jo deres problem. Det gjør spillet kjipt. 15. PVP suger... Pågrunn av FPS som jeg sa og fordi alt skjer i Restuss. Det er ikke noe særlig av den gode gammledagse GCW fighten. Hvis du tar deg en tur rundt omkring på planetene, så ser du at det skjer ganske mye andre steder også. Bl.a. Mos Eisley. PVP suger? Fordi du får bank? Ikke for å skryte ,men jeg vil heller si at jeg rundt jula folk. Jeg synes det var så kjedlig at jeg begynnte og gå i minisuit med en på lvl 70 og jedi med vanlig Ls crystal og knight robe. 17. Det er så mange drittunger der. Opp til DEG om du vil snakke med dem eller ikke. Finnes en IGNORE-funksjon der. Jeg kan ikke ignore over halve servern. Tenk om de ville selge noe som jeg vil ha f.eks. 19. Det er mange ghost cities som burde ha vært fjerna. Fordi det er max 10 shuttler pr. planet. Når jeg bygger en by på en eller annen planet så kan jeg ikke jeg bygge shuttle. Fordi det er ikke plass til flere shuttle på planeten. Så ser jeg på kartet hvor det er shuttles, Oi det 7 ghost cities som har shuttle som aldri blir brukt og 3 shuttles som er i bruk Kun 10? Kanskje du skal teste Sunrunner allikevel? Jeg vedder på at Sunrunner har samma problemet. Uansett er det 2 sec extra delay på amerikanske serverne. De fleste amerikanerne er ikke online før klokka 8. Fordi de fleste av dem ligger 6 timer bak oss. 11. Spillet er så himla monorøst. PvP i restuss å bruke de det lille utvalge av angrep. Opp til deg selv om du vil ha mange angrep eller ikke. Du kan velge sånt faktisk. Jeg synes det er få forhold til før. Endret 16. desember 2006 av Lubben
Amored Skrevet 16. desember 2006 Forfatter Skrevet 16. desember 2006 Som lvl 30 kan du grinde grauls. Mye xp! 50mill? Hvis du bytter profession SÅ ofte, er vel vitsen i å spille borte? Sunrunner flyter helt fint. Og det med delay kan ikke ha mye å si i combat i allefall. Det virker ikke slik. Og det er jo kun i combat man trenger å bekymre seg om det. Og det med amerikanerne. Jeg sitter faktisk og spiller nå. Og det er NOK folk her.
Soth Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 Akkurat det med amerikanske servere er jeg enig med Amored. Ja, selvsagt er det ikke like mange online på ettermiddagen. Men det er langt ifra tomt på serveren. Jeg har aldri hatt noe problem med det, siden jeg forsåvidt spiller mest på kvelden. Angående delay har jeg heller aldri hatt noe problem med det. Jeg synes det er absolutt ikke noe som gjør spillet dårligere. Det går like fint som på europeiske servere. Så har vi NGE, da. Hvis du har spilt et par MMO's før, kan du med hånden på hjerte si at SWG-NGE er en fiasko av et MMO. Jeg kan lett si at WoW er et bedre gjennomført spill og har en mye større underholdningsverdi enn det NGE noensinne vil ha. Uten at jeg har noen stor kjærlighet for WoW. Forskjellen mellom Pre-CU og NGE er at NGE mangler sjel. Ta f.eks Expertise systemet. Hva er unikt med dette? Absolutt ingen ting. Det er lett å gjennomskue at dette er en ren kopi av World of Warcraft's Talent System. Med andre ord har jeg sett det før, MYE bedre gjennomført. Med Pre-CU hadde vi et utrolig skillsystem ingen av oss hadde sett før. Det var ingen levels som avgrenset de gode spillerene og de dårlige. Det handlet om hvordan du brukte ditt yrke. Hvis du tar en level 50 mot en level 90 nå, så har den førstnevnte absolutt ingen sjanse mot level 90-fyren, selvom han kanskje er en totalt idiot til å spille. Bare for å ha sagt det så var ikke CU i nærheten ved å være Pre-Cu. I CU ble levels introdusert, som ødela spillet til de grader at det var vondt å spille.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå