Gå til innhold

Top-10: Technology disappointments of 2006


Underholdning

Anbefalte innlegg

- Nintendo DS outsells Playstation Portable by about 30%

Er dette en skuffelse for de som skrev artikkelen? :hmm:

7499057[/snapback]

 

Ser heller ikke helt hva som er skuffende med det. Det er den første håndholdte konsollen Sony lanserer, og at den selger så bra kan ikke kalles noe annet enn suksess.. UMD derimot er det verre med.. :whistle:

Endret av Fhj
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+214asdf125
disappointments.. Det er vel ganske essensielt å faktisk nevne de andre 9, om så bare en liten kjapp liste av ting, når tråden er for å diskutere de 10 største floppene i teknologiens verden.

 

"Dagens latterligste. Leser bare det rett foran nesa på deg." - Gratulerer, et veldig fint og godt gjennomtenkt utsagn. "Hmm, la oss gå til personangrep" :w00t:

7497847[/snapback]

Kanskje man kan trykke på LINKEN da, så slipper man å bare lese om sony? Eller kanskje vi skal quote hele artikkelens 11 sider! Så lenge kilden er _lett tilgjengelig_ er det vel liten vits i å nevne de andre.

Lenke til kommentar

Sony er jo forsåvidt i godt selskap på den lista,

Apple, Microsoft, Intel, HDTV etc.

Ellers så er vel ikke dette særlig kontroversielt, Sony har hatt

produksjon/leveringsproblemer med Ps3, er vel kjent for de fleste.

For andre enn xbox-klubben er ikke dette nyheter verdt en ny tråd.

Lenke til kommentar
Rart ikke Microsoft blir nevnt i tråden. De har jo faktisk to kandidater på listen.

 

Uansett, vil håpe for Sony sin del. At etter dette året, skjerper de seg veldig masse..

7501756[/snapback]

 

MS explorer trenger ingen kommentar.. :D

 

Jeg nevnte Zune i min første post i denne tråden.. Og det undrer meg litt at man er så skuffet over den.. Har ikke iPod dødaren slått ann?

Jeg drasser fremdeles på min iPod 3g med 40gb, og har ikke følt behov for å følge med på hva som skjer på den kanten. Jeg syns forøvrig at en MP3 spiller med wifi access til mediasenteret i heimen må være genialt.. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f
Zune har vel ikke akkurat solgt så utrolig bra heller, har den det? Ble jo hypet til å bli en "I-pod killer", nytter ikke med middelmådige salgstall da.

7505281[/snapback]

 

Microsoft har jo sagt at dette er et langsiktig prosjekt. Den har jo tross alt bare vært ute en måned og en dag. Vi får se om den selger bedre når den blir lansert i resten av verden :) Nok OT fra meg :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...