Gå til innhold

Musikk: Trance: Kattekatt - The Edge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette blir litt som å servere hvetemel for så å spørre om kaka var god.

Det må mye baking til for at det skal bli noen positive resultater ut av dette.

 

Når du serverer oss noe du ikke har brukt mer en én time på, noe "halvferdig", så ikke forvent heller å få noen tilbakemeldinger, hvertfall ikke positive.

 

Du skjønner hvor jeg vil?

 

Bruk tid.. dette kan helt klart bli noe, men kanskje om 20 timer..

Lenke til kommentar
Dette blir litt som å servere hvetemel for så å spørre om kaka var god.

Det må mye baking til for at det skal bli noen positive resultater ut av dette.

 

Når du serverer oss noe du ikke har brukt mer en én time på, noe "halvferdig", så ikke forvent heller å få noen tilbakemeldinger, hvertfall ikke positive.

 

Du skjønner hvor jeg vil?

 

Jeg skjønner veldig godt hva du mener. Derfor fikset jeg litt mer på den. Men vet fortsatt ikke om den er heelt ferdig enda. Forslag til hva jeg burde fikse på mottas med glede :)

Lenke til kommentar
Jeg synes du bør gjøre det omvendt. Temaet  som kommer etter introen bør faktisk begynne låten. Bassgangen i begynnelsen kan komme lenger inne i låten. Det er enkelte partier det som bør flates ut gain på.

7574700[/snapback]

 

Dette skal testes, jeg kan legge ut en ny version om litt.

Hva mener du med å flate ut gain? :p

Lenke til kommentar

nye kicks hihats + bass er noe som hadde hjulpet en del.

 

selve tonen er ikke så værst, men selve oppbyggningen og slik høres litt amatør messig ut, prøv å sprit opp litt med noen snares innimellom og litt crash. lag litt ordntlige overganger til når tonen begyner så det tar litt av lissom :p

 

bruker du bare de samples som ligger i fl studio fra før? å som sagt ta å bruk mixern litt til å fikse litt på tonene osv. fruity free filter er en fin ting å bruke på hovedtonen noen ganger for å få litt variasjon, gjør den litt skarpere i enkelte partier hvor du skal ha fram en ny lyd osv...

 

er ingen ekspert i dette selv bare holdt på i 2månder :p men bare sier ut i fra det jeg hører :)

 

håper noe hjalp og lykke til videre ;)

Lenke til kommentar
nye kicks hihats + bass er noe som hadde hjulpet en del.

 

selve tonen er ikke så værst, men selve oppbyggningen og slik høres litt amatør messig ut, prøv å sprit opp litt med noen snares innimellom og litt crash. lag litt ordntlige overganger til når tonen begyner så det tar litt av lissom :p

 

bruker du bare de samples som ligger i fl studio fra før? å som sagt ta å bruk mixern litt til å fikse litt på tonene osv. fruity free filter er en fin ting å bruke på hovedtonen noen ganger for å få litt variasjon, gjør den litt skarpere i enkelte partier hvor du skal ha fram en ny lyd osv...

 

er ingen ekspert i dette selv bare holdt på i 2månder :p men bare sier ut i fra det jeg hører :)

 

håper noe hjalp og lykke til videre ;)

7584111[/snapback]

 

Takk for bra tilbakemeldinger :thumbup:

 

Har bare brukt samples som finnes i fl fra før ja... Gidder ikke å bruke pengerpå noen bra VSTi'er og de som er gratis er jeg ikke veldig fornøyd med.

 

Det med oppbyggningen er jeg enig i selv, det er det som er det vanskligste synes jeg :p

Alle forslag skal prøves ut! :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Burde få til slik at vi kan laste den ned,....

7858930[/snapback]

 

Mener du at linken ikke funker? eller at dere burde ha muligheten til å laste ned på deres egen pc? isåfall så er det en link på siden der det står: "Download? Click here to download this media." er ikke så vanskelig å finne om man bare ser litt etter.

Endret av kattekatt
Lenke til kommentar

Syns det ble veldig flatt og monotomt, mye effekter som mangler mange steder, crash når ting begynner. effekter for å vise at det kommer en nyd osv.

 

Tonen er også veldig kjedelig, gjør den mer interesant og bruk ett annet preseat på den eller no.

 

Få med flere automation klipp noen steder å juster en del på lydnivåer osv, prøv å få til sidechain for bassen er ikke helt bra som den er nå...

Trenger en god del eq på kicken i hvertfall...

 

Mer lyder under steder for blir litt kjedelig, kanskje litt reverb og delay på leaden. få tredd inn noen percs så blir det mer interesant.

 

Og har du noe hihat i hele tatt :S hvis ikke lag en :p hvis du har sett opp volum på den :p

 

men stå på ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...