Supernaut_ Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 Hey, har spilt en stund på en custom-class som jeg har mekka. Gjorde et quest som handla om noe på gård som folk var usynlige. Fikk tak i en scroll som skulle gjøre de bra igjen. Brukte den scrollen, så kom det your luck has been damaged. Spilte litt mer uten å tenke over det, etter ca 30 min(seff savet over etter det skjedde) at jeg kun har 12 luck =/// Og den lyser rødt. Er jo thief birthsign så jeg trodde jeg hadde rundt 50. Noen som har peil? Hjelper ikke å drikke cure disease el potion, har testa.
Xander^ Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 Drikk en eller fler flasker med "Restore luck".
Supernaut_ Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Skrevet 13. desember 2006 Drikk en eller fler flasker med "Restore luck". 7493241[/snapback] Hmm, vet du hvor man kan få tak i det? Uten å mekke?
DP Rusher Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 Er vel bare å få blessings fra et alter i en av kirkene i de store byene?
Supernaut_ Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Skrevet 13. desember 2006 Er vel bare å få blessings fra et alter i en av kirkene i de store byene? 7494004[/snapback] Jeg har drept mange, er ferdig med Dark brotherhood. Så kirkene sier bare repent your crimes sinner. Siden vi først er i gang er det mulig å få tilbake god tonen med kirken? Hehe
da Gauss Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 Er vel bare å få blessings fra et alter i en av kirkene i de store byene? 7494004[/snapback] Jeg har drept mange, er ferdig med Dark brotherhood. Så kirkene sier bare repent your crimes sinner. Siden vi først er i gang er det mulig å få tilbake god tonen med kirken? Hehe 7496010[/snapback] Du kan betale deg ut av dette ved å snakke med en i Thieves Guild, glemmer navnet. (Avhenger litt av hvor langt du har kommet i TG-questene, kanskje?)¨ Deretter er du kun en kirketur unna å gjennreise dine stats til gamle høyder.
Artificin Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 Er vel bare å få blessings fra et alter i en av kirkene i de store byene? 7494004[/snapback] Jeg har drept mange, er ferdig med Dark brotherhood. Så kirkene sier bare repent your crimes sinner. Siden vi først er i gang er det mulig å få tilbake god tonen med kirken? Hehe 7496010[/snapback] Du kan betale deg ut av dette ved å snakke med en i Thieves Guild, glemmer navnet. (Avhenger litt av hvor langt du har kommet i TG-questene, kanskje?)¨ Deretter er du kun en kirketur unna å gjennreise dine stats til gamle høyder. 7496068[/snapback] Det er ikke bountyen du har som spiller inn, det er infamy'en din. Er den lavere enn fame'en din, får du ikke tilgivelsen (tror jeg). Men du kan også kjøpe en cure-poiton, mener jeg.
Xander^ Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 Drikk en eller fler flasker med "Restore luck". 7493241[/snapback] Hmm, vet du hvor man kan få tak i det? Uten å mekke? 7493505[/snapback] Drinken heter forresten Potion of Fortune. Se etter den i butikkene du besøker.
Kahuna Skrevet 14. desember 2006 Skrevet 14. desember 2006 Eller så kan du lage den selv, da får du bedre alchemy-skill i samme slengen. Bare finn(eller kjøp) flere ingredienser med restore luck.
marius90 Skrevet 15. desember 2006 Skrevet 15. desember 2006 bare en ting jeg nevener her så folk som leser her ikke gjør samme feilen. hvis du briber han som ga deg den spellen som gjør de synlige så får du en ring som du skal ha på deg når du skal gjøre de synlige igjen, den ringen gjør så du ikke mister noe luck.
Kjekssjokolade Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 Bare gå å be. Ikke sov, da blir det permanent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå