bjelleklang Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 (endret) Jeh har spilt i 3 dager på en 7 dager trail av Eve " revelations" og lurte på om noen andre her som spiller det? er fremdeles litt usikker på om jeg skal fortsette. Endret 13. desember 2006 av bjelleklang
Nitrius Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 Jeg spiller. Beste mmo spillet der ute etter min mening, men det er ikke for alle. Absolutt et spill verdt å teste.
Gronz Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 Har spilt EVE i nesten 2 mnd. Liker alt så langt, men det er definitivt ikke for alle. En stor del av spillerne har prøvd 'tradisjonelle' MMORPG-er før og vil prøve noe nytt.
Håvard Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 Det har kommet en del nye patcher i det siste? Spiller foresten også EVE. Ikke så mye, men er da innom en gang i blandt.
OHell Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 Har et kanon sprøsmål å komme med. Hva er EVE for et spill?
LordjOX Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 Et romskip spill i mmorpg sjangeren, endog mye mere nyansert enn det. Spiller litt av og på, kan være perioder med kjempegøy og perioder med kjempekjedelig. Ting tar tid i det....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå