Gå til innhold

Rainbow Six Vegas "Silencer Porblemer"

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Mulig jeg som er helt fjern her, men hvordan i helvte får man på lyddemper her. Får beskjed om å rydde ett hus, å bruke lyddemperen, men finner ikke noen knapp for å sette den på. A little help please :blush:

Endret av JimRamse
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Mulig jeg som er helt fjern her, men hvordan i helvte får man på lyddemper her. Får beskjed om å rydde ett hus, å bruke lyddemperen, men finner ikke noen knapp for å sette den på. A little help please  :blush:

7492422[/snapback]

Jeg skjønte heller ikke et skvett der, så jeg buste inn på full auto, gikk bra det og :- ) Men nå vil ikke spille starte lengre, så jeg får ikke prøvd R.

Skrevet
hva slags dritt console spill er dette der det er 1 knapp for 2 ting.

7494147[/snapback]

Jeg synes det er greit nok sånn som det er. Man får litt mer mobilitet. Slipper å ha hånda på tyve steder på tastaturet på samme tid.

Det jeg ikke liker, derimot, er at spillet fortsatt ikke er noe Rainbow-spill. Det har beveget seg i rett retning fra Lockdown, men er fortsatt langt ifra bra. Man må fortsatt gå i "baner". Det er ikke sånn som i tidligere RS-spill at man f.eks. har en bank man skal ta tilbake, og starter på utsiden, for så å arbeide seg innover fra hvilken som helst side man selv velger. I Vegas er det, som i Lockdown sånn at man må følge en viss rød tråd, og underveis lastes spillet videre. Når man kommer forbi forskjellige "step-stones", så aktiverers "fiende-utløseren", og da kommer det to tusen dumme terrorister fra intet.

Jeg kan sutre over dette spillet i all evighet, men velger å stoppe her.

For å være et liksom-taktisk skytespill, er Vegas veldig bra.

For å være et nytt RS-spill - en nær tragedie. Alt det som var så flott med tidligere RS-spill er vasket bort. Det er bare å vinke farvel til gode gamle Rainbow, folkens - det kommer aldri tilbake igjen. Aldri.

Skrevet

Det er en grunn for at du ikke har hørt om Critical Hour før idag :) Helt elending gjennomført av Ubisoft Quebec ut i fra det console folka sier.

CH er vel bare Lockdown med gamle maps.

Anyways Vegas er jo en direkte port fra X360 versjonen, kan ikke forvente at den skal glitre på PC. Styrer unna denne selv ettersom MP er ikke verdt penga og den suger opp maskinen.

Har innsett at gode gamle R6 er død etter Lockdown, Ubisoft er ute etter penger og prøver å trekke casual gamers.

RIP R6.

Skrevet
her er det en spill jeg kunne ønske kom til pc, hadde ikke hørt om det før jeg snubbla innom det i dag, skal vist være klassisk R6

http://en.wikipedia.org/wiki/Tom_Clancy%27...:_Critical_Hour

7495009[/snapback]

Vel, nå er jo Critical Hour bare en sammensetning av brett fra de to første RS-spillene da.

7495076[/snapback]

nå var de 2 første de 2 beste også da. så det plager meg ikke, men hvilken grafikk motor brukte den.

Skrevet
nå var de 2 første de 2 beste også da. så det plager meg ikke, men hvilken grafikk motor brukte den.

7495135[/snapback]

Lockdown, styr unna!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...