Mafo Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 Vi har testet Motorolas løsning for de som går tom for strøm i skogen. Og den funker så det suser. Les mer
Skavold Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 (endret) Genialt! Er denne garantert å fungere på i-mate-telefoner? Jeg har mista veggladeren min, noe som suger når jeg f. eks. er på feriehuset, der jeg har lagt ned forbud mot PC Edit: Hvor får man kjøpt disse egentlig? Finner den ikke i prisguiden, og heller ikke på noen nettbutikk... Endret 13. desember 2006 av OML
genser Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 Selvfølgelig fint når flere modeller bruker USB-lading, men for egen bruk må det da være bedre med et ekstra batteri i lomma/vesken/ryggsekken. Gjerne et ekstra kraftig, uorginalt, billig batteri Men ser absolutt at dette kan være praktisk.
Skavold Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 Med en sånn en slipper man å skru av og på igjen telefonen, eller, reboote må man vel nesten kalle det på i-mate, med Windows tar det laaang tid å starte opp...
Xpi Skrevet 14. desember 2006 Skrevet 14. desember 2006 Og får oss andre som ikke har minUSB har vi Charge2go.
Anbefalte innlegg