aref Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 Hei! Lurer på om det er noen som har noe erfaring med HP Pavilion dv2130 og vet om denne er stillegående (også under hardt arbeid). Setter også pris på alternative anbefalinger på stillegående maskiner (men er hovedsaklig ute etter info om HP Pavilion dv2130).
Navido Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 Hei! Lurer på om det er noen som har noe erfaring med HP Pavilion dv2130 og vet om denne er stillegående (også under hardt arbeid). Setter også pris på alternative anbefalinger på stillegående maskiner (men er hovedsaklig ute etter info om HP Pavilion dv2130). 7489552[/snapback] Hei du. Jeg har dv2017 modellen. Den er veldig stille ja. Vifta går men den høres ikke i det hele tatt nesten. Av og til er maskina uten vifte også. Under hardt arbeid skal det faktisk mye til før vifta går får fullt. Men selv da er det ikke støyende. Utgangen for vifta sitter bak pcen vettu så det kommer minimalt med støy. Navid
Cisco Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 Så det går fint an å bruke den på forelesninger og lignende? Hvordan er det med varmeutvikling? Ellers hadde det vært nyttig å høre om noen andre har erfaringer av forskjellig art om disse modellene; lurer på om jeg skal kjøpe en av dem før jul.
Tor-K-El Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 Slenger meg på her, da jeg lurer på hvordan grafikken er. Er det mulig å spille noe på den?
Cisco Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 Den klarer vel enkle spill, men det er ikke noe high-end grafikkort akkurat... Men syns å ha lest at den skal kunne kjøre Doom 3 på lav oppløsning og med få effekter.
DandyAndy Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 Her er en dansk test av HP dv2115ea - akkurat samme maskin som dv2130ea bortsett fra at sistnevnte ikke har Lightscribe brenner. Som dere kan se kommer den svært bra ut, men den er ikke noe maskin for gamere. Da bør du gå for en dv modell med litt andre specs... Test HP dv2115ea
Cisco Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 På laptopworld.dk virker det som maskinen har 100gb harddisk fordelt på to disker, en vanlig og en recoverydisc. Er dette tilfelle?
DandyAndy Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 På laptopworld.dk virker det som maskinen har 100gb harddisk fordelt på to disker, en vanlig og en recoverydisc. Er dette tilfelle? 7493412[/snapback] HP leverer sine bærbare PCer uten recovery CD og det er derfor opprettet en partisjon på hdd på 10 gb (av 120 gb) som ligger inne ved kjøp. Her ligger alle filene du trenger ved evt gjenopprettelse av system.
Navido Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 Så det går fint an å bruke den på forelesninger og lignende? Hvordan er det med varmeutvikling? Ellers hadde det vært nyttig å høre om noen andre har erfaringer av forskjellig art om disse modellene; lurer på om jeg skal kjøpe en av dem før jul. 7491508[/snapback] Jaja..det er en fryd å bruke de på forelesninger. Gjør de selv hver dag. Varmeutvikling? Intel versjonen avgir mindre varme enn Amd. Sitter og skriver med den nå til deg og her i rommet er det HELT stille. Hører vifta SÅVIDT. Snart slår den seg av sikker Når det gjelder spill så har ikke jeg hatt noen problemer å kjøre nye spill på den. Kjørte gta san andreas og det gikk som fryd. Men altså..det er ikke det BESTE skjermkortet...så er du veeldig kresen på spill og absolutt må ha høyeste grafikk på alt så tør jeg ikke å anbefale den. Har ikke sett på modellen du har men leste litt om spesifikasjonene og det var veldig lik dv2017. Er lekker desigin samtidig som den yter god ytelse synes jeg. Skjermen på dv2017 har på hardware sin test blitt kåret til noe av det beste. Tror ikke den modellen du har nevnt har dårligere kvalitet. Sjekk for øvrig testen av denne maskinen og se om det ligner på den du vil ha: http://www.hardware.no/tester/baerbar_pc/h...on_dv2017/30479 Navid
Cisco Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 Takke-takk Skal gå for den her tenker jeg. Bestiller den til uka!
mck Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Takke-takk Skal gå for den her tenker jeg. Bestiller den til uka! 7494761[/snapback] Snart hatt maskinen en måned nå vel.. men kunne du fortalt litt om din erfaring med maskinen. Har funnet ut at jeg tror jeg skal kjøpe HP dv2130, og det er vel den du har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå