Gå til innhold

Burde jeg ønske meg xbox360 til jul?


herzeleid

Anbefalte innlegg

Tittelen sier vell kanskje det meste, tenkt på det en stund og savner å ha noe så enkelt og pålitelig som en konsoll (hadde psone før :tease: ). Etter å ha lest en del og sett på spill som Gears of War må jeg si det kribler litt og nå klarer jeg nesten ikke å vente. Så hva mener dere? Blir dette en julegave jeg kan glede meg til?

 

(PS. Forresten noen som vet hvor det er billigst)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
absolutt en kul julegave :thumbup:  (ønsker meg selv GoW ;) )

 

Tror det billigste er elkjøp, 2800+ca550 for spillet ...

(mulig det var et sted som hadde GoW til 400?... husker ikke hvor)

 

Ellers så vil jo prisene falle når PS3 nærmer seg... men anskje ikke fristende å vente så lenge? :!:

7486919[/snapback]

 

Elkjøp her i området har kjørt GoW for 399 siden lanseringen. Så skal ikke se vekk i fra at de gjør det flere plasser :)

Lenke til kommentar
Lurer forresten litt på hvordan det virker med xbox live? Trenger man å betale noe ekstra eller holder vanlig ADSL-tilkobling?

7490186[/snapback]

 

XBL funker helt utmerket. Det er en tjeneste jeg tviler veldig sterk på at konkurrentene kommer til å matche. Vil du spille med andre over nett må du investere i XBL Gold, som koster sånn ca. 50 kr måneden. Og det er verdt hver eneste krone.

 

Ellers så har du XBL Silver som er gratis, men dette gir deg kun tilgang til nedlastninger av demoer, trailere osv.

Lenke til kommentar
Dette spillet skal jeg ha meg, men må vente på litt utestående penger først! også vil jeg spille meg "lei" GeoW.

 

Har det så sinnsykt kjekt med GeoW at jeg har igrunn ikke tid til mer spilling eheh :love:

7371923[/snapback]

 

 

Lurer forresten litt på hvordan det virker med xbox live? Trenger man å betale noe ekstra eller holder vanlig ADSL-tilkobling?

7490186[/snapback]

 

XBL funker helt utmerket. Det er en tjeneste jeg tviler veldig sterk på at konkurrentene kommer til å matche. Vil du spille med andre over nett må du investere i XBL Gold, som koster sånn ca. 50 kr måneden. Og det er verdt hver eneste krone.

 

Ellers så har du XBL Silver som er gratis, men dette gir deg kun tilgang til nedlastninger av demoer, trailere osv.

7490659[/snapback]

 

Tror jeg betalt 500 for ett år? 41 kroner per måned. Blir dyrere hvis du tar en måned av gangen. (59 kroner)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...