AsKy Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Går det ann å ta backup av programvare uten en slags pakke i nye bærbare?
geir__hk Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 Hvorfor skal du ta backup av programvare? Det er ikke slik det gjøres, man tar backup av filer og så reinstallerer man programvare. Det er som regel det mest sikre. Jeg regner med du skal reinstallere windows eller noe liknende siden du spør.
AsKy Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Skrevet 13. desember 2006 Hvorfor skal du ta backup av programvare? Det er ikke slik det gjøres, man tar backup av filer og så reinstallerer man programvare. Det er som regel det mest sikre. Jeg regner med du skal reinstallere windows eller noe liknende siden du spør. 7489605[/snapback] Ja, det var filer jeg mente. Så går det an å ta backup av filer?
ventle Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 brenne ut på cd? lagre på ekstern harddisk? Eller hva er det du mener?
AsKy Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Skrevet 13. desember 2006 brenne ut på cd? lagre på ekstern harddisk? Eller hva er det du mener? 7492588[/snapback] Brenne ut på cd ja. Ellers har jeg hørt at det går an å formatere hardisken sånn at du kan lagre filene på den, men dette er jeg ikke helt sikker på.
ventle Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 Er vel bare å brenne ut på en helt vanlig data-cd det? Formaterer du disken forsvinner alt som er lagret på den...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå