Gå til innhold

Hva med et Access-underforum


Ville du benyttet en slik kategori?  

9 stemmer

  1. 1. Ville du benyttet en slik kategori?

    • Ja.
      5
    • Ja, men mener det er unødvendig med egen kategori.
      1
    • Nei, men forumet kan gjerne opprette det.
      0
    • Nei og jeg ønsker ikke at en slik kategori skal opprettes.
      2
    • Vet ikke/ingen formening
      1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja hadde vært en ide med et slikt underforum. Ser at det i programvareforumet også er endel spørsmål angående Excel. Så hva med et eget Office forum eller lingnende? Men denne skulle kanskje vørt tatt opp i kategorien Tilbakemeldinger om forumet?

7483428[/snapback]

 

Høres genialt ut - vanskelig å finne et sted du kan få god hjelp med access, excel, vba o.l. :)

Lenke til kommentar
Ja hadde vært en ide med et slikt underforum. Ser at det i programvareforumet også er endel spørsmål angående Excel. Så hva med et eget Office forum eller lingnende? Men denne skulle kanskje vørt tatt opp i kategorien Tilbakemeldinger om forumet?

7483428[/snapback]

Tror ikke et office-forum vil funke. Folk vil nok føle at "databaser" treffer bedre enn "office" hvis de har problemer med Access er jeg redd.

Lenke til kommentar

støtter ideen om office-underforum. Her kan man da komme med diverse problemer med Microsoft Office, OpenOffice eller andre kontorpakker. Problemer relatert til database (oppbygging, tankegang m.m) hører hjemme under "database"-kategorien, uavhengig av applikasjon som blir brukt.

 

Dette er nå min mening :)

 

PS: "Bruk av PHP-programvare" har fått nytt navn og plassering: Programvare -> Webprogramvare

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...