Gå til innhold

Dark Sector Gameplay Montage (Multi)


Gorthaur

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det ps3 versjonen videoen er hentet ifra? Ikke det at jeg tror at det blir store forskjellenen ;) Bare lurer siden man ser ca 8 sekunder ut i filmen at man skal trykke X. Ser ut som den vanlige blåe x knappen jeg har sett på mange andre ps2 spill. Men det ser uansett bra ut. Resident evil og gears of war på en måte.

Lenke til kommentar
Er det ps3 versjonen videoen er hentet ifra? Ikke det at jeg tror at det blir store forskjellenen ;) Bare lurer siden man ser ca 8 sekunder ut i filmen at man skal trykke X. Ser ut som den vanlige blåe x knappen jeg har sett på mange andre ps2 spill. Men det ser uansett bra ut. Resident evil og gears of war på en måte.

7486622[/snapback]

 

 

Jepp, ser ut som PS3 versjonen. Mann sert X-knappen så vidt halveis i videoen.

Lenke til kommentar
Er det ps3 versjonen videoen er hentet ifra? Ikke det at jeg tror at det blir store forskjellenen ;) Bare lurer siden man ser ca 8 sekunder ut i filmen at man skal trykke X. Ser ut som den vanlige blåe x knappen jeg har sett på mange andre ps2 spill. Men det ser uansett bra ut. Resident evil og gears of war på en måte.

7486622[/snapback]

 

 

Jepp, ser ut som PS3 versjonen. Mann sert X-knappen så vidt halveis i videoen.

7488648[/snapback]

 

Nå er det en blå X-knapp på 360-kontrolleren også da....:)

Lenke til kommentar
Nå har ikke jeg sett filmen selv siden jeg sitter på jobb, men man kan lett se forskjell på X360 sin X knapp og Ps3 sin.

 

Forskjell:

 

X360 = Blå knapp med svart X

Ps3: Svart knapp med Blå X (lysblå)

7494909[/snapback]

 

Hvis det stemmer er nok dette PS3 versjonen.

7495039[/snapback]

 

Med fare for å starte en 360 vs PS3 diskusjon her, så mener jeg det ser ut som den blå X-knappen til 360. En knapp som forresten er blå, med en mørkere blå X inni. Link til bilde

Lenke til kommentar

Hvis det er den knappen som vises foran "Finisher" i denne filmsnutten det er snakk om, er det liten tvil om at det er et PlayStation-kryss. Svart knapp med blått kryss er PS, blå knapp med lys eller mørk (alt ettersom baklys) X er Xbox. Det er forskjell på krysset, for PS bruker et rett kryss (med 90 graders vinkel), mens Xbox bruker bokstaven X, som blir mer klemt samme i horisontalen.

 

Så dette kjøres nok på PS3, med mindre utviklerne bare ikke har lagt inn oppgraderte ikoner når det skulle kjøres på 360.

Lenke til kommentar

Er det virkelig så inn i perkele viktig for folk om dette er fra x360 eller ps3?

Spillet utvikles til begge konsoller, og det har vitterlig vist seg at de presterer ganske så likt, med unntak av forskjell på kontrast-nivået.

 

Men for all del; jeg mottok senest i går en melding om at jeg burde endre emneteksten til (ps3) fra en av de *ironi på* heeelt nøytrale her *ironi av*, og fokuset ligger mer på om X er fra Ps3 eller 360 i innleggene. Endrer det til en nøytral film, altså uten (X360) eller (PS3) så kan dere fortsette å bruke kreftene på å diskutere det urviktige spørsmålet hvor dette er ifra.

 

Kort lunte i dag? Jeg? Neeeeh

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...