Gå til innhold

Microplex - trege til å effekturer bestillinger!


Anbefalte innlegg

alltid noen tullinger som ikke skjønner at det tar litt tid å sende en ting fra A til B med posten.

har selv solgt ting gjennom forumet for så å bli overøst med mailer som: kommer den snart!!

microplex er blandt de aller raskeste og mest service vennlige web shoppene som jeg pleier å bestille fra. (bruker også: databutikken, it butikken, aamram, netconnection, mamoz, ps data og komplet. hvis jeg får komme med et forslag til microplex ( og de andre web butikkene) så må det være å inkludere muligheten til å bruke et bud firma (dhl og ups) ikke at jeg ville benyttet meg av dette tilbudet for småting, men for store/viktige ting hadde jeg klart betalt en hundrings eller to ekstra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har handlet for omlag 20.000,- fra microplex og bare opplevd strålende service. Etter det jeg har erfart sender de ut pakker hver dag ja. ikke bare tirsdag og torsdag.

Vi henter pakkene selv så har ikke den store erfaringen med sendte pakker. Men folk må ha forståelse iallefall i den tiden microplex flyttet (vet ikke om dette var i den perioden) at ting kan ta litt lenger tid.

 

så langt har microplex vært de med best service jeg har vært borti

Lenke til kommentar

Jeg har også hatt problemer med Microplex... Forrige gang jeg bestilte derfra angret jeg meg etter noen timer... Ville ha med noe ekstra, men ordren var allerede effektuert... :smile:

 

Nei, alvorlig talt, Microplex er den suverent beste web-shopen jeg noensinne har handlet hos... Topp produkter, topp service, alt for effektive og raske :smile:

 

Gjelder forresten også reklamasjoner... Purret engang på på en vifte jeg hadde sendt inn som ikke virket... Det viste seg at den hadde ligget på postkontoret hos meg over en uke før jeg purret, og bare 3 dager etter at den ble returnert.... :smile:

 

Jeg jobber selv med kundeservice, og med hånden på hjertet, håper jeg vi kan bli like bra en gang i fremtiden... Microplex ser ut til å kjenne min filosofi... Det er ingen som kommer til å huske deg for alt det som fungerer, men hele verden kommer til å få kjennskap til den ene greia som gikk galt! :smile:

 

Stå på Microplex!

 

Edit! Det var på mitt postkontor viften lå så lenge... Microplex hadde sendt en ny for lenge siden...

 

[ endret av trn100 den 2002-11-20 23:50 ]

Lenke til kommentar

Har ikke verdens beste erfaringer med Microplex.. Har bestilt samme varen 4 ganger uten og få den :smile: Litt morsomt, men den har faktisk aldrig kommet. første gang var i Februar 2002 og så har det gått ca 2 mnd mellom hver gang.

 

Det er bare snakk om noen case-badges, men litt rart er det jo. Ellers så har dere my cool stuff på sidene deres, men synd jeg ikke får noe kontakt med dere :-|

 

God Påske

Lenke til kommentar

Bestilte for litt siden noe fra Microplex selv og da tok det også noe tid før sporingen ble aktivert.

 

Pakken ble deretter liggende på Grålum postkontor i 2 dager uten at noe skjedde.

 

Så derfor er jeg ikke i tvil om Espen Faales uttalelser stemmer. Mulig at postkontorene som tar imot pakker fra web-butikkene ikke klarer å møte den store pågangen etter helgene. Jeg er sikker på at grunnen til den lange virketiden før sporing ble aktivert, skyldes (indirekte posten) kundemassen i helgene.

 

Har hatt samme problemet ved bestilling fra komplett, pakken ble liggende på Stokke postkontor i 2 dager der også.

 

Selvsagt er det synd at du som kunde skal bli berørt av sånt, men jeg synes det er litt storforlangende å indirekte kreve at alle butikker inkl. postvesenet skal jobbe i helger og ferie for å få sendt ut pakkene.

 

Husk at det er du inkludert mange andre som er skyld i pågangen av bestillinger i helgene. Så derfor bør du som kunde vise forståelse for dette når du handler på en helligdag. Dessuten nærmer det seg juletider og da blir det enda verre, noe jeg tar som en selvfølgelighet at du forstår.

 

Det er nå mitt synspunkt på saken. Når det er mye å gjøre, tar ting lengre tid.

 

PS! Du får vel uansett et drops som plaster på såret :wink: (Og ja... jeg forstår hvor kjedelig det er å vente på spennende pakker)

 

Sveinl.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...