Gå til innhold

http://www.bodoelv.no - Tips og bugs, samt forslag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Funker greit, men synes egentlig at siden på en snodig måte ikke passer til en Esso stasjon... :hmm:

7480225[/snapback]

Ehh.. jeg tenkte mer på saklige feedbacks, som bare for eksempel; "Den fargen burde vært endret, de linkene kunne du spart deg for og heller blablabla...". Og komme med et utsagn som "Synes egentlig at siden på en snodig måte ikke passer til en esso stasjon".

 

Hva med og si hvorfor, det som var hele poenget:)

 

Stale2k: Godt og høre at det funker fett i opera, og jeg skulle gjerne laget det i flash, men jeg vet ikke om eller hvordan man lager flash med php og hvis jeg må lage kampanjene i flash manuelt for hver måned, tror jeg kanskje at det blir litt mye for min del:P Da får det heller lagge:P

 

Keep em' coming, forslag, ris og ros er kjempe bra, akkurat det jeg vil ha. Men vær saklig helst :p

Endret av [email protected]
Lenke til kommentar
Er det en meny som skal skrolle horisontalt oppe på toppen? Ser bare halve bildene/knappene.

 

Bruker Firefox 2 på Mac.

7480998[/snapback]

Hei, jeg vet om det, refresher du siden en gang til ser du hva det skal være! Finner ikke ut av den feilen faktisk, men jeg vet om den;) Bare og oppdatere siden en gan :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...