Gå til innhold

Skinning Guide til lvl 150+?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Finnes det en skinning guide på nettet? Jeg ble akkurat lvl 150 i skinning. Så vil jeg vite hva som er best å skinne i lvl 150? Noen som vet?

Endret av espeNaldoZ
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Raptors i Arathi er jo lvl30-31, også er det noen små på 33-34, sant noen på 37, skulle være en del å skinne der. På 40+ har du bl.a. ulver osv i Badlands for eks.

Spiller ingen rolle hva du skinner for å få skill up's, eneste som teller er mob lvl og din skill-lvl.

Skrevet

Nobrainer å skille opp skinning. Start å drep beasts under level 10 og skinn dem til det blir grønt. Så ser du på skinning skillen din, hvis den er 30 f.eks kan du nå skinne beasts opp til level 13. Slik fortsetter du helt til du har 150.

Skrevet
Hvilke mobs du levler raskest med? Del skillet ditt på 5. 150/5=30.

7479940[/snapback]

Del det hvertfall på 6-7. Jeg hadde 300 skinning på lvl 43 :)

7484818[/snapback]

Du skal dele det på 5..

Grunnen til at du har skill 300 på lvl 43 er at mobsa rundt den levelen alltid kommer til å være grønne for deg, og da vil det skjeldent, men sikkert, komme en skill.

Skrevet
Hvilke mobs du levler raskest med? Del skillet ditt på 5. 150/5=30.

7479940[/snapback]

Del det hvertfall på 6-7. Jeg hadde 300 skinning på lvl 43 :)

7484818[/snapback]

Du skal dele det på 5..

Grunnen til at du har skill 300 på lvl 43 er at mobsa rundt den levelen alltid kommer til å være grønne for deg, og da vil det skjeldent, men sikkert, komme en skill.

7485885[/snapback]

Er da ikke noe morsomt om man dreper mobs under lvl 50-ish :wee: Med en venn til å spille med så går det fint :O

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...