Gå til innhold

Hovedkort for Core 2 Duo står mellom 2 stk


andreash

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har kun positive erfaringer med EVGA 680i, ingen raid problemer, ingen lyd problemer, god OC.

7514692[/snapback]

 

Men hva vi vanlige dødelige kaller god OC er ikke helt det samme som Stoolman kaller god OC :blush:

 

Tror de fleste folk som sitter på luft eller vannkjøling vil være fornøyd med både

Evga og Asus Striker kortet.

 

Mvh,

Vinci

Lenke til kommentar
Dropp begge.. kjøp Asus P5N32-E... Det eneste 680i kortet som ser bra ut.. Både EVGA og Striker er knapt noe å satse på.. dessverre..

Striker kan bli bra, men de sliter med varmegang rundt sokkelen...

P5N32-E kortet greier også over 500 fsb... hvis dette er av interesse..

 

Jeg er iallefall ikke i tvil, og kunne velge mellom Striker og P5n32... Valgte naturligvis det siste...

7481054[/snapback]

Er det kun varmeutviklingen rundt sokkelen som er "problemet", stoolman?

Lenke til kommentar
Dropp begge.. kjøp Asus P5N32-E... Det eneste 680i kortet som ser bra ut.. Både EVGA og Striker er knapt noe å satse på.. dessverre..

Striker kan bli bra, men de sliter med varmegang rundt sokkelen...

P5N32-E kortet greier også over 500 fsb... hvis dette er av interesse..

 

Jeg er iallefall ikke i tvil, og kunne velge mellom Striker og P5n32... Valgte naturligvis det siste...

7481054[/snapback]

Er det kun varmeutviklingen rundt sokkelen som er "problemet", stoolman?

7536868[/snapback]

 

Mitt P5N32E er ganske varmt rundt kjøleren( for chipsettet), så kunne har faktisk tenkt meg det blir mye mer for ES.

Plus hos ES er det mye du ikke får inn på sokkelen. f. eks. UH12 Noctura passer ikke inn.

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...t=20&p=7537534&

Endret av Vaio
Lenke til kommentar
Dropp begge.. kjøp Asus P5N32-E... Det eneste 680i kortet som ser bra ut.. Både EVGA og Striker er knapt noe å satse på.. dessverre..

Striker kan bli bra, men de sliter med varmegang rundt sokkelen...

P5N32-E kortet greier også over 500 fsb... hvis dette er av interesse..

 

Jeg er iallefall ikke i tvil, og kunne velge mellom Striker og P5n32... Valgte naturligvis det siste...

7481054[/snapback]

 

kortet får da gjennomgå en del her?

 

http://www.xtremesystems.org/forums/showth....php?t=123227... ser ut til at en del er litt misfornøyd... har vurdert dette litt også sammen med striker extreme kortet og EVGA kortet, men er litt skeptisk.. synes det er mange som er misfornøyde der ute... kanskje 680i kortene rett og slett ikke er helt modne?

 

dessuten er det jo litt vanskelig å få tak i dem for hvermannsen for tida ;)

Lenke til kommentar

Ikke noe feil med p965 - så lenge man klarer seg uten P-ATA eller med P-ATA-støtte i en egen brikke utenfor southbridgen.

 

Tidlige kompatibilitetsproblemer er vel løst i nyere BIOS-versjoner (siden jeg ikke ser noen av dem), og S-ATA RAID krever jo bare at man velger et kort med riktig southbridge: ICH8R i stedet for ICH8.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...