Jack_Daniels Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 (endret) Hei, lurte på om det er noen rpg spill, som du går opp i level og lærer nye knep osvosv. men i anime style, eller hva jeg skal si, slik at man lærer figtingstyles og syke spells? Noe lignende : DBZ,Bleach,Naruto osvosv... Noen som vet om noen slike spill? Så plz lag en lyd Edit: Helst 3d liksom, slik at man kan gå rundt i en verden, noe alla wow, men ikke det samme. Endret 11. desember 2006 av axzter
Joney Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 FlyFF! Gratis anime basert mmorpg med supermariografikk:P http://flyff.gpotato.com/ Spiller det selv.
Jack_Daniels Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Skrevet 11. desember 2006 FlyFF! Gratis anime basert mmorpg med supermariografikk:P http://flyff.gpotato.com/ Spiller det selv. 7479672[/snapback] Takker skal teste det ut, noen andre ?
Joney Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Det er supermariografikk som i supermario for nintendo i 3d ikke 2d som de fleste er:P
Joney Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Enegelsk, helt gratis, Det de tjener penger på er å selge "items" i en egen butikk på hovedsia. Man merker ikke noe spess til detta i selve spillet...
Jack_Daniels Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Skrevet 11. desember 2006 Enegelsk, helt gratis, Det de tjener penger på er å selge "items" i en egen butikk på hovedsia. Man merker ikke noe spess til detta i selve spillet... 7479847[/snapback] Men det dropper items i spillet og håper jeg:P
Joney Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Enegelsk, helt gratis, Det de tjener penger på er å selge "items" i en egen butikk på hovedsia. Man merker ikke noe spess til detta i selve spillet... 7479847[/snapback] Men det dropper items i spillet og håper jeg:P 7479887[/snapback] massevis
Camper_killer Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Vi har jo FF 1-13 + de 200 sidFFspilla. Du vil trolig ikke greie å runna spilla i løpet av resten av livet ditt, men det er anime rpg
Tror_Han_Er_Napoleon Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 Vi har jo FF 1-13 + de 200 sidFFspilla. Du vil trolig ikke greie å runna spilla i løpet av resten av livet ditt, men det er anime rpg 7479948[/snapback] Er litt drøyt å dra FF serien til Anime, det som kjennetegner anime er jo de svære øya og selve tegnestilen. -I'm a Weeaboo.
Monkeyboy Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 (endret) Ser denne er postet under PC, men kan anbefale Dragon Quest VIII - The Journey of the Cursed King, hvis du har PS2. Grafikken er designet av Akira Toriyama, samme mann som tegnet Dragonball. Spillet er i 3d i en utrolig kul tegneseriestil. Du går opp i levels og lærer nye spells og fightingteknikker. her kan du lese omtalen fra gamer.no: http://gamer.no/omtale//dragon_quest_the_j...rsed_king/25273 Holder på å spille det selv nå, og så langt er jeg enig med omtalen. deit: skriveleif Endret 13. desember 2006 av Monkeyboy
Jack_Daniels Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Skrevet 13. desember 2006 Har spillt en del Flyff nå, det var jo kjempearti, var akkuratt noe slikt jeg lette etter tusen takk for tips
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå