Gå til innhold

Noen anime rpg spill?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei, lurte på om det er noen rpg spill, som du går opp i level og lærer nye knep osvosv. men i anime style, eller hva jeg skal si, slik at man lærer figtingstyles og syke spells?

Noe lignende : DBZ,Bleach,Naruto osvosv...

Noen som vet om noen slike spill?

Så plz lag en lyd

Edit: Helst 3d liksom, slik at man kan gå rundt i en verden, noe alla wow, men ikke det samme.

Endret av axzter
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enegelsk, helt gratis, Det de tjener penger på er å selge "items" i en egen butikk på hovedsia. Man merker ikke noe spess til detta i selve spillet...

Skrevet
Enegelsk, helt gratis, Det de tjener penger på er å selge "items" i en egen butikk på hovedsia. Man merker ikke noe spess til detta i selve spillet...

7479847[/snapback]

Men det dropper items i spillet og håper jeg:P

Skrevet

7479847[/snapback]

Men det dropper items i spillet og håper jeg:P

7479887[/snapback]

massevis

Skrevet
Vi har jo FF 1-13 + de 200 sidFFspilla. Du vil trolig ikke greie å runna spilla i løpet av resten av livet ditt, men det er anime rpg ;)

7479948[/snapback]

Er litt drøyt å dra FF serien til Anime, det som kjennetegner anime er jo de svære øya og selve tegnestilen.

-I'm a Weeaboo. :whistle:

Skrevet (endret)

Ser denne er postet under PC, men kan anbefale Dragon Quest VIII - The Journey of the Cursed King, hvis du har PS2. Grafikken er designet av Akira Toriyama, samme mann som tegnet Dragonball. Spillet er i 3d i en utrolig kul tegneseriestil. Du går opp i levels og lærer nye spells og fightingteknikker.

her kan du lese omtalen fra gamer.no:

http://gamer.no/omtale//dragon_quest_the_j...rsed_king/25273

Holder på å spille det selv nå, og så langt er jeg enig med omtalen. :)

deit: skriveleif

Endret av Monkeyboy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...