ZyberZone Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Passer f.eks. en slik classic controller til min norske Wii? http://www.play-asia.com/paOS-13-71-10u-49-en-70-1ln9.html Fungerer en nunchuck, eller wiimote?
Artistic.Hipster Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Ja, etter hva jeg har hørt så skal ikke det være noe problem. Var flere i køen som allerede hadde bestillt kontroller fra utlandet iallefall.
sir-alex Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 (endret) Tror ikke Play-Asia sender til Norge. Billigere å kjøpe fra foreksempel Ebay. Endret 11. desember 2006 av sir-alex
ZyberZone Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Skrevet 11. desember 2006 Ser ikke ut til å være så billig ifra ebay, da det er mangel på de der.. ihvertfall wiimotene og nunchucke'ne. Akkurat som her altså (eller, nunchuck og classic er ikke så vanskelig å få tak i da) Får se om jeg finner noe..
ZyberZone Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Skrevet 13. desember 2006 Tror ikke Play-Asia sender til Norge. 7479804[/snapback] Play-Asia.com provides shipping to virtually any address in the world. Men, er litt i tvil.. står på Wiimotene, nunchuckene og controllern. Compatible with Nintendo™ Wii Japanese Frakten er forøvirg på 6 dollar til Norge, altså skulle prisen bli på ca 190 kr. Spørs om det er verdt 100-lappen jeg sparer i forhold til Elkjøp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå